به همت اهالی مسجد؛ تهیه بیش از ۹۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی در روستای مهمانک
به همت اهالي مسجد؛ تهيه بيش از ۹۰۰ بسته معيشتي و بهداشتي در روستاي مهمانک

به همت اهالی مسجد؛ تهیه بیش از ۹۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی در روستای مهمانک

«حسن طهمورثي» از تهيه و توزيع بيش از ۹۰۰ بسته بهداشتي و معيشتي بين خانواده هاي نيازمند و آسيب ديده از شيوع بيماري کوويد ۱۹ خبر داد.
شناسه خبر : 11544 تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۱۴

 

 

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما خراسان شمالی؛

 

  طهمورثی، با اشاره به اقدامات خیرخواهانه اهالی مسجد و خیران این روستا و برگزاری رزمایش مواسات و همدلی، گفت: در ایام مقابله با شیوع ویروس کرونا توانستیم ۹۰۴ بسته معیشتی و ارزاق و نیز بسته های بهداشتی تهیه بین خانواده توزیع کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای مهمانک مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) روستای مهمانک از توابع شهرستان مانه و سملقان در ادمه افزود: از این میان حدود۴۰۰بسته معیشتی به ارزش حدود۷۲میلیون تومان و ۵۰۴ بسته بهداشتی به ارزش۱۴ میلیون تومان به همت مردم و خیرین تهیه و توزیع شد.

وی همچنین از تپخت و توزیع ۴ هزار قرص نان رایگان بین  نیازمندان در این روستا خبر داد.

طهمورثی همچنین از راه اندازی کارگاه تولید ماسک در حسینیه روستای مهمانک  خبر داد و گفت:  ۶ هزار ماسک به همت اهالی مسجد تولید شد.

وی در ادامه از راه اندازی و دایر کردن ایستگاه ایست و کنترل  ورود خروج ونصب انواع بنرهای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در خصوص مقابله  با شیوع ویروس کرونا توسط اعضای کانون فرهنگی وهنری شهدای مهمانک خبر داد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای مهمانک مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) روستای مهمانک از توابع شهرستان مانه و سملقان، طبخ ۵۰۰ پرس غذای گرم و توزیع آن بین خانواده های نیازمند را از دیگر اقدامات انجام شده در این کانون نام برد.

وی ذبح یک رأس گوسفند و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان، فعالیت گسترده در فضای مجازی و تولید محتوا برای کاربران در کانال و گروه های مجازی را به دیگر اقدامات خودجوش این کانون در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نام برد.

وی همچنین از جمع آوری مبلغ ۳۵ میلیون تومان کمک های خیرین برای توسعه فضای حسینیه روستای مهمانک خبر داد.

گفتنی است، مراسم لیالی قدر و نیز نماز عید فطر به همت فعالان کانون در مسجد صاحب الزمامن (عجل الله تعالی شریف ) روستای مهمانک برگزار شد.

پایان/