با محوریت کانون امام سجاد(ع) شیروان؛ یازدهم تیرماه شیروان میزبان کاروان زیر سایه خورشید می شود
با محوريت کانون امام سجاد(ع) شيروان؛ يازدهم تيرماه شيروان ميزبان کاروان زير سايه خورشيد مي شود

با محوریت کانون امام سجاد(ع) شیروان؛ یازدهم تیرماه شیروان میزبان کاروان زیر سایه خورشید می شود

امام جمعه شيروان در جلسه ستاد هماهنگي برنامه هاي دهه کرامت اين شهرستان گفت: با توجه به قرار داشتن در آستانه دهه کرامت، شهرستان شيروان چهارشنبه يازدهم تيرماه سال جاري ميزبان کاروان زير سايه خورشيد مي شود.
شناسه خبر : 11961 تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۰۷

 

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما خراسان شمالی؛

 

«حجت الاسلام حسین تکمیلی»  در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های دهه کرامت این شهرستان  که به همت کانون فرهنگی هنری امام سجاد (علیه السلام ) و  با حضور اعضا برگزار شد، با بیان اینکه دهه کرامت می تواند در ترویج و تبیین مبانی دین تأثیر گذارباشد، گفت: با تأسی از آموزه های اخلاقی و سیره اهل بیت (علیهم السلام)  می توانیم فرزندان خود را با  سبک زندگی اسلامی آشنا کنیم تا زندگی خود را براساس این مفاهیم ارزشمند، جهت دهند.

 

باید میزبان خوبی برای کاروان زیر سایه خورشید باشیم، اظهار داشت: کاروان زیر سایه خورشید به همراه پرچم و متشکل از یک روحانی و چهار نفر خادم به مدت یک روز در این شهرستان مهمان خواهند بود.

 

امام جمعه شیروان عنوان کرد: طی این یک روز، با حضور این کاروان غبارروبی مزار شهدا، حضور در منزل خانواده شهدا و تعدادی از نیازمندان، کارگاه های فعال تولیدی در بحث کرونا و بیمارستان ها انجام خواهد شد.

 

حجت الاسلام تکمیلی بیان داشت: همچنین طی برنامه ریزی های صورت گرفته جشن محوری با پیاده روی خانوادگی، کاروان دوچرخه سواری، مسابقات و جوایز همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی بین شهروندان برگزار شود.

 

وی خاطر نشان کرد: آن طور که در مراسم عزاداری ائمه اطهار برنامه های مختلف به صورت خودجوش و خوب  انجام می شود در مراسم های جشن و میلاد ائمه اطهار شور و نشاط ایجاد نکرده ایم.

 

وی تصریح کرد: در ایام دهه کرامت برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی اجرا می شود تا مردم با کرامت اهل بیت بیشتر آشنا شوند.

 

امام جمعه شیروان اذعان داشت: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، سرکشی از خانواده های نیازمند، اجرای برنامه های فرهنگی و جشن های مختلف و پیاده روی عمومی از جمله برنامه های‌ پیشنهادی دهه کرامت است.

 

حجت الاسلام تکمیلی ادامه داد: در بین اقشار، سلیقه ها متفاوت است اما آنچه که در این زمینه مهم است باید بین فرقه ها ائتلاف باشد که دهه کرامت بهترین زمان برای ائتلاف فرقه ها است.

 

وی در پایان ضمن عنوان این مطلب که  ارادت به اهل بیت (علیهم السلام) بین انسان ها متفاوت است و تنها راه نجات انسان ها زندگی به سبک  سیره اهل بیت (علهم اسلام) است، خواست تا برنامه های ایام دهه کرامت با کیفیت بهتری نسبت به سال های گذشته برگزار شود.

پایان/