کانون رأفت شوقان در جنگ با کرونا/ از اجرای مسابقه قرائت تقلیدی قرآن ویژه نونهالان تا توزیع 10 هزار ماسک
کانون رأفت شوقان در جنگ با کرونا/ از اجراي مسابقه قرائت تقليدي قرآن ويژه نونهالان تا توزيع 10 هزار ماسک

کانون رأفت شوقان در جنگ با کرونا/ از اجرای مسابقه قرائت تقلیدی قرآن ویژه نونهالان تا توزیع 10 هزار ماسک

«هاجر السادات هاشمي» با برشمردن فعاليت هاي جهادي اين کانون در مقابله با شيوع ويروس کرونا از برگزاري مسابقه قرآني تقليد خواني سوره حمد و دوخت و توزيع 10 هزار ماسک خبر داد.
شناسه خبر : 11997 تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۵۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما خراسان شمالی؛

«هاشمی»، به اهم اقدامات و برنامه های این کانون از ابتدای سال تا کنون اشاره کرد و گفت: مسابقه تقلید خوانی و نیز هم خوانی سوره حمد ویژه نونهالان فعال در مهد قرآنی کانون در نظر گرفته شده که به دلیل شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از گسترش این بیماری به صورت مجازی برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رأفت مصلای امام رضا (علیه السلام) شوقان افزود: بر این اساس فیلمی از قرائت سوره حمد کودکی نونهال که برگزیده بوده و توسط اساتید انتخاب شده در کانال جلگه شوقان ارسال شده که کودکان فیلم های قرائت خود را به تقلید از آن ارسال و در مسابقه شرکت میکنند.

 

وی  در ادامه  افزود: تاکنون 50 نونهال در این مسابقه شرکت کردند.

 

«هاشمی»، همچنین از برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع تفسیر دعای عهد و معرفی آموزه های دین با زبان کودکانه در فضای مجازی را به دیگر فعالیت ها در ایام قرنطینه مبارزه با شیوع ویروس کرونا به همت این کانون نام برد و گفت: این برنامه ها همچنان ادامه دارد.

 

وی دوخت و تولید 10 هزار ماسک با همکاری نهاد های فعال در مسجد و توزیع آن در قالب بسته های بهداشتی به همراه مواد ضد عفونی کننده و دستکش در سراسر شوقان را به دیگر فعالیت های جهادی این کانون از ابتدای سال تا کنون افزود.

 

وی اضافه کرد: توزیع بسته های معیشتی به تعداد 750 بسته به ارزش 250 هزار تومان، اهداء مبالغ کمک هزینه در قالب  کارت هدیه به خانواده های آسیب دیده از شیوع کرونا را نیز در برنامه داشتیم و انجام شد.

«هاشمی» تهیه و توزیع لباس برای کودکان، طبخ و توزیع غذای گرم به تعداد 10 هزار پرس و نیز اجرای طرح نان کرامت با همکاری 3 نانوایی در شهر شوقان به مدت سه شب در این شهر را نیز در ادامه اعلام کرد.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری رأفت شهر شوقان در مصلای این شهر فعال که علاوه بر کانون و پایگاه بسیج  دارای خانه قرآن و مهد قرآنی فعال نیز هست.

پایان/