به همت کانون پنج تن آل عباء بجنورد؛ «سه شنبه های مهدوی» با رویکرد مقابله با کرونا برگزار می شود
به همت کانون پنج تن آل عباء بجنورد؛ «سه شنبه هاي مهدوي» با رويکرد مقابله با کرونا برگزار مي شود

به همت کانون پنج تن آل عباء بجنورد؛ «سه شنبه های مهدوی» با رویکرد مقابله با کرونا برگزار می شود

«ميلاد قرباني»، از برگزاري سه شنبه هاي مهدوي ويژه نوجوانان با رويکرد مبارزه با بيماري کرونا در فضاي مجازي و نيز شروع جلسات آموزشي در اين کانون خبر داد.
شناسه خبر : 12030 تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۵۴

به گزارش ستاد ارتباطات  رسانه ای فهما خراسان شمالی؛ «قربانی»،  با اشاره به برنامه ها و اقدامات انجام گرفته در خصوص مبارزه با شیوع بیماری کرونا از برگزاری «سه شنبه های مهدوی» به صورت جلسات مجازی  خبر داد و گفت: تا کنون به دلیل تعطیلی فعالیت های جمعی و نشست ها در مسجد، جلسات به صورت مجازی از طریق کانال و گروه های راه اندازی شده ویژه مسجد انجام می گرفت و مباحث آموزش داده می شد که فردا، سه شنبه 27 خرداد جاری و به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) در محل مسجد و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری پنج تن آل عباء بجنورد، در ادامه مطلب فوق افزود: مباحث «سه شنبه های مهدوی» با هدف ترویج فرهنگ مهدویت و زمزمه های اثر بخش انتظار فرج، را با رویکرد تقویت روحیه صبر و مشارکت جمعی و مقابله با بیماری کرونا طی ماه های گذشته آموزش داده شد که خوشبختانه با استقبال  نوجوانان رو به رو بوده و سعی داریم به مناسبت های مختلف به ویژه شهادت پیشوای مذهب جعفری، حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) و نیز ایام دهه کرامت و اوقات فراغت تابستان این نشست ها و آموزش های فرهنگ مهدویت را برگزار کنیم.

 

قربانی توزیع کتاب قصه بین دانش آموزان ساکن منطقه مسجد پنج تن آل عباء بجنورد را از دیگر اقدامات فرهنگی در مقابله با شیوع کرونا اعلام کرد و گفت: پیرامون این کتاب ها مسابقات فرهنگی و کتابخوانی نیز به صورت مجازی برگزار شد.

 

وی   توزیع 400 بسته  معیشتی طی دو مرحله در میان خانواده های  نیازمند محله را به دیگر اقدامات این کانون افزود و اعلام کرد: به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) 70 خانواده شناسایی شده که به همت خیرین 70 بسته غذایی بین این خانواده ها توزیع خواهد شد.

وی همچنین توزیع نان رایگان در 4 مرحله و با همکاری 2 نانوایی را نیز اعلام کرد و گفت: توزیع 425 قرص نان رایگان نیز طی روزهای آتی انجام خواهد شد.

قربانی ضدعفونی معابر شهری و محله پیرامون مسجد و توزیع بسته های بهداشتی حاوی ماسک و دستکش و مواد شوینده و ضدعفونی کننده را نیز در ادامه مطالب نام برد و به اقدامات کانون افزود.

پایان/