رونق جشن های مردمی کرامت به همت کانون های مساجد خراسان شمالی
رونق جشن هاي مردمي کرامت به همت کانون هاي مساجد خراسان شمالي

رونق جشن های مردمی کرامت به همت کانون های مساجد خراسان شمالی

«هاشم شيرازيان» از اجراي برنامه متنوع در کانون هاي مساجد استان و رونق جشن هاي مردمي کرامت به همت فعالان کانون ها خبر داد.
شناسه خبر : 12274 تاریخ انتشار : ۲ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۱۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) خراسان شمالی؛ «شیرازیان»   با اشاره به برنامه های پیش بینی شده در ایام دهه کرامت گفت: جشن میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه (سلام الله علیها ) و میلاد شمس طوس حضرت امام  رضا (علیه السلام) همزمان با ایام دهه کرامت در مساجد برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در ادامه از برگزاری مسابقه بزرگ حدیث کرامت در استان خبر داد و گفت: در این مسابقه که برای تمام خانواده های ایرانی طراحی شده  سه بخش عمومی شامل مسابقه داستان کوتاه، بخش کودک با عنوان بچه های بهشت و بخش کتاب کرامت که برای نسل نوجوان در نظر گرفته شده است.

 

 وی افزود: برای شرکت در این مسابقه لازم است کاربران به سایت keramat.amfm.ir مراجعه کنند.

 

«شیرازیان» همچنین از  پویش مردمی #فدای_دخترم و تکریم دختران  به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد در استان همراه با جشن های مردمی مردمی دهه کرامت خبر داد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی  در ادامه توضیح داد: پویش و جشنواره #فدای_دخترم برگزاری جشن های خانگی، مجازی و عمومی   است و شامل انعکاس فیلم ها و عکس هایی که از این مراسم تزیین، کادو و کیک جشن  تکریم دختران تهیه و به وبسایت keramat.amfm.ir   ارسال می شود.

 

«شیرازیان » استقبال از خدام رضوی و اجرای طرح زیر سایه خورشید توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان ها را از دیگر برنامه های محوری و مهم ویژه دهه کرامت نام برد و افزود: تقدیر از جهادگران در اجرای اقدامات پیشگیرانه در مقابله با ویروس کرونا، قدردانی از پرسنل درمان و مدافعان سلامت، دیدار با خانواده شهدا و تقدیر از کارآفرینان جوان و پیشگامان تولید استان با حضور خادمین آستان مقدس مطهر امام هشتم (علیه السلام) از اهم برناه های در نظر گرفته در این باره می توان نام برد.

 

وی افزود: خدام رضوی هشتم تا سیزدهم تیر ماه میهمان  شهرستان های استان خراسان شمالی هستند.

 

«شیرازیان » اجرای رزمایش مواسات و کمک به خانواده های نیازمند، محرومیت زدایی و تشکیل گروه های جهادی از اعضای کانون های مساجد و حضور در مناطق محروم و روستایی استان، برگزاری جشن تکلیف دختران، برگزاری محافل انس با قرآن و اجرای طرح تلاوت نور در مساجد را به اهم برنامه های دهه کرامت افزود.

 

پایان/