صبح فردا و در ششمین روز از ایام دهه کرامت؛ خراسان شمالی میزبان خادمین بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (علیه السلام ) می شود
صبح فردا و در ششمين روز از ايام دهه کرامت؛ خراسان شمالي ميزبان خادمين بارگاه ملکوتي ثامن الحجج (عليه السلام ) مي شود

صبح فردا و در ششمین روز از ایام دهه کرامت؛ خراسان شمالی میزبان خادمین بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (علیه السلام ) می شود

«اصغر لنگري» اعلام کرد: سفر شش روزه خدام آستان قدس رضوي به خراسان شمالي از صبح فردا، يکشنبه هشتم تيرماه جاري آغاز مي شود.
شناسه خبر : 12493 تاریخ انتشار : ۷ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۴۶

 

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما خراسان شمالی،

 

 لنگری، با اعلام برنامه های زیر سایه خورشید در این استان گفت: پنج تن از خدام رضوی از یکشنبه،  هشتم تا جمعه  13 تیرماه جاری، همزمان با میلاد امام رضا (علیه السلام) در استان خراسان شمالی حضور می یابند که برنامه های طراحی شده با مجوز و ناظر دانشگاه علوم پزشکی و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام می گیرد.

مسئول مردمي و افتخاري ستاد برگزار کننده سيزدهمين دوره جشن هاي دهه کرامت در استان خراسان شمالي اعلام کرد: سفر شش روزه خدام آستان قدس رضوي به خراسان شمالي در ادامه مطلب فوق تصریح کرد:  در طرح و تدوین برنامه های سیزدهمین دوره اجرای زیر سایه خورشید به دلیل شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت ها سعی شده تا از تجمع ها و همایش ها پرهیز شود و تاجایی که امکان داشت از تعداد برنامه ها کاسته و به کیفیت آن پرداخته شد.

وی با تشریح برنامه های طرح زیر سایه خورشید، افزود:  صبح روز یکشنبه، 8 تیر ماه  جاری با استقبال از خدام رضوی در شهرستان فاروج برنامه ها آغاز می شود که دیدار با  امام جمعه فاروج و منتخبین قرآنی و حافظان، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با مدافعان سلامت، تقدیر از جهادگران سلامت از اهم برنامه ها حضور خدام می توان نام برد.

 

لنگری، در ادامه برنامه های روز اول حضور خادمین، با بیان اینکه بجنورد عصر روز یکشنبه میزبان عطر رضوی خواهد بود، اضافه کرد: خدام رضوی، تا عصر دوشنبه نهم تیر ماه در برنامه های تدارک دیده در این شهرستان شامل «لحظه های بی قراری»، تقدیر از گروه جهادی و نشست با جهادگران و نیز  حضور در جمع کارآفرین جوان و تقدیر ازوی به همت کانون فرهنگی هنری علامه امینی (ره)، امام حسین (علیه السلام)  و کانون امام هادی (علیه السلام) حضور می یابند .

 

وی در ادامه افزود: عصر روز دوشنبه نهم تیر و در دومین روز از حضور خدام، فعالان فرهنگی با محوریت کانون فرهنگی هنری رأفت، شهر شوقان  با استقبال امام جمعه و جشن تکلیف دختران  و تجلیل از دختران فاطمی، میزبان خادمین آستان قدس رضوی خواهد بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری علامه امینی (ره) مسجد قدس بجنورد، به برنامه های روز سوم حضور خدام رضوی اشاره کرد و گفت: صبح روز سوم، سه شنبه 10 تیرماه شهرستان  مانه و سملقان و عصر همن روز نیز شهرستان راز و جرگلان  میزبان خادمین است.

لنگری، با عنوان اینکه چهار شنبه، 11 تیر ماه شهرستان شیروان میزبان خدام رضوی است، اعلام کرد:  بازدید از کارگاه تولید ماسک و تقدیر از جهادگران مقابله با شیوع ویروس کرونا، تقدیر از مدافعان سلامت و حضور در کارگاه های تولید مواد شوینده  از اهم برنامه های زیر سایه خورشید دراین روز نام برد.

وی در تکمیل مطلب فوق همچنین گفت: کانون های فرهنگی هنری  امام سجاد (علیه السلام) و نیز کانون شهدای شهرک ولیعصر (عجل الله  تعالی فرج الشریف) با مشارکت رابطان فرهنگی و خادمیاران آستان قدس رضوی در اجرای برنامه ها مشارکت خواهند داشت.

 

وی در ادامه گرمه و جاجرم را میزبان پنجمین روز حضور خدام رضوی اعلام کردو گفت: برنامه های طراحی شده در صبح و عصر 5 شنبه،   12 تیرماه  در جاجرم و سنخواست با حضور خدام برگزار می شود و شامگاه همان روز نیز جشم میلاد امام رضا (علیه السلام) در گرمه برگزار می شود.

مسئول مردمی و افتخاری ستاد برگزار کننده سیزدهمین دوره جشن های دهه کرامت در استان خراسان شمالی حسن ختام برنامه های حضور خدام رضوی را در شهرستان اسفراین با میزبانی کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا(سلام الله علیها) و برگزاری برنامه جشن های مردمی و تقدیر از فعالان و خادمیاران رضوی همزمان با روز ولادت ثامن الحجج (علیه السلام) اعلام کرد.

 

پایان /