طرح زیر سایه خورشید به سنت حسنه تبدیل شده است
طرح زير سايه خورشيد به سنت حسنه تبديل شده است

طرح زیر سایه خورشید به سنت حسنه تبدیل شده است

امام جمعه فاروج ضمن قدرداني از حضور خدام آستان قدس رضوي در اين شهر و تبريک دهه کرامت تاکيد کرد: طرح زير سايه خورشيد به سنت حسنه تبديل شده است.
شناسه خبر : 12595 تاریخ انتشار : ۸ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۵۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از خراسان شمالی: «حجت ‌الاسلام نايبعلي نوروزي»، امام جمعه فاروج در دیدار  با خدام آستان قدس رضوی طرح زیر سایه خورشید، گفت: در طی این سالها به سنت حسنه  ای تبدیل شده است.

 

وی افزود: حضور خادمین حرم  امام هشتم (علیه السلام) در تمام نقاط و برای همه مردم چه شیعه و چه اهل تسنن، روح توسل جویی به ائمه اطهار (علیهم السلام) به ویژه  امام رضا (علیه السلام) را تقویت کرده است.

 

وی همچنیبن حضور خدام رضوی را باعث دلگرمی معنوی در بین آحاد مردم خواند و گفت: هر ساله شاهد استقبال مردم از حضور خدام و پرچم گردانی آستان مقدس رضوی در محافل و نشست های دهه کرامت هستیم  و این موضوع امسال با شیوع ویروس کرونا و محدودیت های ایجاد شده در تشرف به مضع شریف امام هشتم(علیه السلام) حال و هوای معنوی تری به خود گرفته است.

 

وی محرومیت زدایی و رسیدگی به اقشار محروم  را از نقاط قوت  فعالیت های زیر سایه خورشید  نام برد .

 

«حجت ‌الاسلام نوروزي»، در پایان ضمن عرض ارادت مجدد به ساحت مقدس حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام)، از حضور خدام قدردانی کرد.

 

در این مراسم ضمن اعطای نشان خدمت آستان قدس رضوی، شمعدان سفال مزین به نام متبرک امام هشتم (علیه السلام) نیز به امام جمعه فاروج اهدا شد.

 

همچنین با حضور امام جمعه و خدام رضوی  در دیدار با روحانیون و علما از واقف خیر اندیش  حاج قربانعلی فیاضی که سه باب مغازه و حسینیه ثارالله فاروج را وقف کرده است، تقدیر شد.

 

لازم به توضیح است ، دیدار با جواد جعفری، رییس دادگستری فاروج به مناسبت هفته قوه قضاییه  و نیز حضور در منزل و دیدار با جانبار سرافزار «محمد افضلی» از دیگر برنامه های انجام شده با حضور خدام رضوی در فاروج می توان نام برد.