عصر امروز؛ شوق «یا علی بن موسی الرضا (علیه السلام)» بر چهره شهر بجنورد نشست
عصر امروز؛ شوق «يا علي بن موسي الرضا (عليه السلام)» بر چهره شهر بجنورد نشست

عصر امروز؛ شوق «یا علی بن موسی الرضا (علیه السلام)» بر چهره شهر بجنورد نشست

کاروان زير سايه خورشيد عصر امروز، يکشنبه 8 تيرماه و در ششمين روز از ايام دهه کرامت وارد شهر بجنورد شد.
شناسه خبر : 12620 تاریخ انتشار : ۸ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۷:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) خراسان شمالی؛ عصر امروز  یکشنبه 8 تیرماه ، کاروان زیر سایه خورشید وارد شهر بجنورد شد و مورد استقبال دلباختگان  امام هشتم (علیه السلام) قرار گرفت.

 

بدو ورود خدام به شهر بجنورد با رژه و استقبال موتور سواران و نشست با کارکنان پتروشیمی شکل گرفت و نوای عاشقانه یا علی بن موسی الرضا (علیه السلام) بر لبان استقبال کننده گان زمزمه شد.

 

تقدیر از جهادگران و فعالان فرهنگی، دیدار با خانواده شهید و قدردانی  از  جهادگر غسال متوفیان کرونایی، تقدیر از مدافعان سلامت و پرسنل درمان بیمارستان امام حسن مجتبی (علیه السلام) از اهم برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در بجنورد است.

 

همچنین  اجرای برنامه لحظه های بی قراری، حضور در صدا و سیمای مرکز استان و برنامه زنده «شب های اترک»، تقدیر از کارآفرین جوان  و نیز قدردانی از گروه جهادگر که در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کمک به آسیب دیدگان از بیماری کووید 19 پیش گام بودند را نیز  به اهم برنامه های دو روزه حضور خدام رضوی در شهر بجنورد می توان  افزود.

 

خدام رضوی عصر فردا دوشنبه 9 تیرماه میهمان مردم شهر شوقان از توابع شهرستان جاجرم خواهند بود.

 

گفتنی است؛ کانون های فرهنگی هنری علامه امینی (ره) مسجد قدس، رمضان  و امام هادی(علیه السلام) مجری این طرح در استان خراسان شمالی هستند و در این باره مشارکت محوری دارند.