در دومین روز از حضور خدام رضوی در بجنورد؛ از تجلیل کارآفرین جوان بجنوردی تا قدردانی از جهادگران و مدافعان سلامت
در دومين روز از حضور خدام رضوي در بجنورد؛ از تجليل کارآفرين جوان بجنوردي تا قدرداني از جهادگران و مدافعان سلامت

در دومین روز از حضور خدام رضوی در بجنورد؛ از تجلیل کارآفرین جوان بجنوردی تا قدردانی از جهادگران و مدافعان سلامت

تقدير از جوان پيشگام امر توليد ملي و جهادگران و مدافعان سلامت در کارنامه مهر ورزي و کرامت کاروان زير سايه خورشيد و در دومين روز حضور خادمين حرم رضوي در خراسان شمالي ثبت شد.
شناسه خبر : 12642 تاریخ انتشار : ۹ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) خراسان شمالی؛ دومین روز از حضور خدام آستان قدس رضوی و اجرای طرح زیرسایه خورشید با نشست بسیجیان  بجنورد آغاز شد و که مداحی و مولودی خوانی در رثای امام هشتم (علیه السلام) را همراه داشت.

 در این مراسم نشان خدمت امام هشتم (علیه السلام) توسط خادمین حرم مطهر رضوی بر سینه  بسیجیان فعال بجنوردی نقش بست.

تقدیر از غسال جهادگر متوفیان کرونایی، تقدیر از مدافعان سلامت و پرسنل درمان بیمارستان امام حسن مجتبی (علیه السلام)  و نیز بازدید  و حضور در کارگاه تولید ماسک با حضور  سفیران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (علیه السلام) نیز از اهم برنامه های دومین روز حضور خدام رضوی در مرکز  استان خراسان شمالی می توان به آن اشاره کرد.

قدردانی از کارآفرین جوان «سینا ایزی»  و پیشگام در امر ارتقاء تولید ملی و نیز قدردانی از گروه جهادگر که در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کمک به آسیب دیدگان از بیماری کووید 19 ساعی بودند، را نیز با حضور خدام رضوی انجام گرفت.

لازم به توضیح است؛ در اجرای برنامه های دهه کرامت و جشن های زیرسایه خورشید، کانون های فرهنگی و هنری علامه امینی (ره)، امام حسین(ع)، امام هادی (ع)، امام سجاد(ع) و کانون شهدای شهرک ولیعصر (عج) و محبان الزهرا (س) مشارکت دارند

گفتنی است، خدام رضوی عصر امروز، دوشنبه 9 تیرماه  میهمان مردم شهر شوقان از توابع شهرستان جاجرم خواهند بود و دیدار با امام جمعه شوقان، تجلیل از دختران فاطمی و حضور در جشن تکلیف دختران و نیز دیدار با خانواده شهدا در برنامه دارند.

 

پایان/