همزمان با دهه کرامت، مسابقه کتابخوانی «من زنده ام» ویژه دختران برگزار می شود
همزمان با دهه کرامت، مسابقه کتابخواني «من زنده ام» ويژه دختران برگزار مي شود

همزمان با دهه کرامت، مسابقه کتابخوانی «من زنده ام» ویژه دختران برگزار می شود

مسابقه کتابخواني «من زنده ام» به همت کانون فرهنگي هنري مشکات اسفراين، ويژه دختران بالاي 14 و به مناسبت ايام پر برکت دهه کرامت در خراسان شمالي برگزار مي شود.
شناسه خبر : 12672 تاریخ انتشار : ۹ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۰۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان خراسان شمالی:

 

«زهرا براتی»،  با اعلام برگزاری  مسابقه کتابخوانی به مناسبت دهه کرامت ویژه دختران گفت: سوالات مسابقه از کتاب «من زنده ام»  به قلم «معصومه  آباد»  طراحی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مشکات اسفراین در ادامه مطلب فوق افزود:  با توجه به محدودیت های فعلی ناشی از شیوع ویروس کرونا و لغو همایش ها و برنامه های جمعی و جشن ها سعی شده فعالیت ها بیشتر در فضای مجازی طراحی و اجرا شود که مسابقه کتابخوانی «من زنده ام»  ویژه ئ دختران در دست اجرا قرار گرفت.

 

وی ترویج فرهنگ مطالعه و آشنایی با سبک زندگی جهادی و ارزش های فرهنگ دینی و نیز معرفی فرهنگ ایثار و مقاومت برای  دختران جوان را از اهداف اصلی برگزاری این مسابقه عنوان کرد و گفت: دلیل انتخاب این کتاب را معرفی الگویی موفق در نشر ارزش های دفاع مقدس برای دختران با توجه به مطالب عنوان شده در کتاب مذکور و نیز شخصیت انقلابی و ارزشی«معصومه آباد» است.

 

براتی  اضافه کرد: 10 سوال از متن کتاب مطرح شده و علاقمندان پس از مطالعه کتاب به راحتی می توانند پاسخ دهند.

 

وی با عنوان اینکه متن  کتاب در قالب فایل پی دی اف در فضای مجازی در اختیار علاقمندان قرار گرفته است، اعلام کرد:  داوطلبان شرکت در این مسابقه می توانند فایل های مربوط به کتاب و سوالات را از کانال های خبری شهر اسفراین از جمله کانال خبری تازه های اسفراین در تلگرام به آدرس  @esf_news_online   دریافت کنند.

 

براتی در تکمیل این خبر اضافه کرد: داوطلبان می بایست  تا پایان دهه کرامت، پاسخ سوالات در قالب عددی ده رقمی که هر عدد معرف گزینه صحیح سوالات است را به شماره 09308143247  ارسال کنند.