سایه معنویت رضوی بر سر شیروان سایه گسترد
سايه معنويت رضوي بر سر شيروان سايه گسترد

سایه معنویت رضوی بر سر شیروان سایه گسترد

کاروان خدام حرم رضوي امروز و در چهارمين روز از حضور خود در استان خراسان شمالي ميهمان شهر شيروان شد.
شناسه خبر : 12805 تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۳۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما) خراسان شمالي: خادمين حرم مطهر رضوي صبح امروز چهارشنبه ۱۱تير ماه، همزمان با نهمين روز از ايام دهه کرامت کاروان خدام حرم رضوي امروز وارد شهر شيروان شدند.

 

حجت الاسلام حسين تکميلي امام جمعه شيروان در ديدار با خدام رضوي به اهميت معنويت و اثربخشي فرهنگ رضوي اشاره کرد و ولايتمداري را مهم‌ترين آموزه آن خواند.

 

وي شناخت ابعاد شخصيت امام رضا(عليه السلام) را مورد توجه و تاکيد قرار داد و نياز امروز خواند و گفت: دهه کرامت و کاروان زير سايه خورشيد مي تواند در تحقق اين موضوع و تبيين زمينه هاي معرفتي و شناخت آن امام همام را فراهم آورد.

 

خدام رضوي در ادامه و با همراهي امام جمعه و مسئولين شهر شيروان بر مزار شهداي شيروان حاضر شدند با گلاب معطر صبور مطهر شهيدان را غبار روبي و عطر افشاني کردند. ديدار با خانواده شهيد فدايي در شهر زيارت و دلجويي از خانواده نيازمند و محروم در روستاي لوجعلي و نيز ديدار و بازديد از مرکز نگهداري کودکان بي سرپرست و کم توان جسمي حرکتي «مهر» از اهم برنامه هايي بود که تا پيش از ظهر امروز در شيروان با حضور خدام انجام گرفت.

 

عصر امروز هم قدرداني از مدافعان سلامت و جهادگران و فعالان در امر مقابله با ويروس کرونا و بازديد از کارکاه توليد ماسک و نيز جشن مردمي دهه کرامت با حضور خادمين حرم رضوي انجام مي‌گيرد. ‎لازم به توضيح است؛ در اجراي برنامه هاي دهه کرامت و جشن هاي زيرسايه خورشيد، کانون هاي فرهنگي و هنري علامه اميني (ره)، امام حسين(عليه السلام)، امام هادي (عليه السلام)، امام سجاد(عليه السلام)، کانون رأفت، کانون قدر ولايت، کانون شهداي شهرک وليعصر(عجل الله تعالي فرج الشريف) و محبان الزهرا (سلام الله عليها) مشارکت محوري دارند‪.‬ ‎ 

 

پايان/