در آستانه میلاد ثامن الحجج(ع)؛ عطر پیراهن یوسف بر مشام جاجرم پیچید
در آستانه ميلاد ثامن الحجج(ع)؛ عطر پيراهن يوسف بر مشام جاجرم پيچيد

در آستانه میلاد ثامن الحجج(ع)؛ عطر پیراهن یوسف بر مشام جاجرم پیچید

خدام آستان قدس رضوي امروز و در پنجمين روز از ايام حضور در خراسان شمالي وارد شهرستان جاجرم شدند.
شناسه خبر : 12875 تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از  خراسان شمالی؛ کاروان زیر سایه خورشید به همت جوانان مسجدی و اهالی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی صبح امروز و در پنجمین روز حضور خود در این استان  وارد شهر  سنخواست از توابع شهرستان جاجرم شدند مورد استقبال مسئولان این شهر قرار گرفتند.

 

حجت الاسلام علیزاده، امام جمعه سنخواست  ضمن استقبال از خدام در برنامه های اجرا شده کاروان زیر سایه خورشید را در برنامه های انجام شده همراهی کرد.

 

خدام رضوی ابتدا با حضور در منزل شهید «سید ابراهیم میری»  و نیز  خانواده شهید «سید قاسم حسینی» حضور یافتند  و ضمن عرض ارادت به مقام شامخ شهدا، با مداحی در رثای امام هشتم، فضای معنویت توسل و تمسک جویی به حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) را فراهم آوردند.

 

همچنین قدردانی از پرسنل درمان  و مدافعان سلامت سنخواست با حضور در محل شبکه بهداشت این شهر و نیز اعطای نشان خدمت رضوی  به فعالان و مسئولان این شهر از جمله امام جمعه و بخشدار و نیز فرمانده بسیج از اهم برنامه های حضور خادمین در شهر سنخواست از توابع شهرستان جاجرم می توان نام برد.

 

ظهر  امروز نیز خدام در شهر جاجرم ضمن غبار روبی مزار شهدا، مداحی در جوار مزار «خواجه علی بن مهزیار» و قدردانی از مدافعان سلامت نیز در برنامه خواهند داشت.

خدام رضوی در عصر و شب میلاد با سعادت شمس طوس،امام الرئوف، حضرت امام رضا (علیه السلام) وارد شهر گرمه می شوند و ضمن دیدار با خانواده شهید «محمد ابراهیم کاظمی»، از شهدای سرافزار ناوچه کنارک در مراسم جشن میلاد امام هشتم (علیه السلام) در مسجد امام رضا (علیه السلام) گرمه حضور می یابند.

 

گفتنی است، فردا و همزمان با سالروز ولادت امام مهربانی ها، حضرت رضا (علیه السلام)  کاروان زیر سایه خورشید با همت و مشارکت کانون محبان الزهرا(سلام الله علیها) اسفراین وارد این شهرستان شده و در برنامه های پیش بینی شده به این مناسبت حضور می یابند.

پایان/