بزرگداشت هفته عفاف و حجاب در خراسان شمالی؛ برگزاری مسابقه فرهنگی #مثل_زینب _باش
بزرگداشت هفته عفاف و حجاب در خراسان شمالي؛ برگزاري مسابقه فرهنگي #مثل_زينب _باش

بزرگداشت هفته عفاف و حجاب در خراسان شمالی؛ برگزاری مسابقه فرهنگی #مثل_زینب _باش

مسابقه بزرگ فرهنگي #مثل_زينب_باش به همت کانون فرهنگي هنري امام حسن مجتبي (ع) اسفراين و به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار مي شود.
شناسه خبر : 13262 تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۳۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «سعید شکوری»، مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (علیه السلام) با اعلام این خبر گفت: این مسابقه به صورت مجازی، ویژه خواهران است که  سه بخش کلی؛ مسابقه کتابخوانی، عکس و اهداء چادر به دختران بی سرپرست و بدسرپرست شناسایی شده در نقاط مختلف اسفراین، را در بر می گیرد.

 

وی افزود: بخش مسابقه کتابخوانی شامل مجموعه گردآوری شده توسط فعالان کانون از دلنوشته های ادبی در خصوص عفاف و حجاب است که سوالات این مسابقه از متن جزوه اتخاذ و در اختیار مخاطبان در فضای مجازی قرار گرفته است.

«شکوری» همچنین اعلام کرد: بخش عکاسی مسابقه نیز ویژه دختران نونهال و کودک است که عکس های خود را با چادر و ماسک ارسال کرده و بهترین عکس ارسالی انتخاب، معرفی و هدیه ای تعلق می گیرد.

 

وی به بخش سوم مسابقه اشاره کرد و افزود: در صددیم برای 200 بانوی بی سرپرست و بد سرپرست شهرستان اسفراین که پیش از این شناسایی شده، به همت و کمک  خیران چادر خریداری و اهدا کنیم.

 

شکوری در این باره شماره حساب 5041721062599924 نزد بانک رسالت به نام «جمعیت امام حسنی ها»  اعلام کرد.

 

وی در پایان افزود: علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره و شرکت در بخش های این مسابقه به کانال ارتباطی این کانون در پیام رسان تلگرام  با نام «جمعیت امام حسنی ها»،  به آدرس @kariim313  مراجعه کنند.