با حضور مجازی وزیر ارشاد؛ طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» در خراسان شمالی آغاز می‌شود
با حضور مجازي وزير ارشاد؛ طرح ملي «سه‌شنبه‌هاي تکريم» در خراسان شمالي آغاز مي‌شود

با حضور مجازی وزیر ارشاد؛ طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» در خراسان شمالی آغاز می‌شود

طرح ملي «سه شنبه هاي تکريم» در خراسان شمالي فردا؛ سه شنبه، 31تير ماه همزمان با سالروز شهادت جواد الائمه (ع) و با حضور مجازي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 13552 تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۳۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی: «هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی با اعلام این خبر گفت: عصر فردا؛ سه شنبه 31 تیرماه، همزمان با سالروز شهادت نهمین اختر امامت و ولایت، حضرت امام محمد تقی (علیه السلام) طرح ملی «سه شنبه های تکریم» در این استان آغاز می شود.

 

وی افزود: این برنامه با حضور آیت الله یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان، حضور مجازی  «سید عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی»، رییس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و در دفتر نماینده ولی فقیه  برگزار می شود.

 

 شیرازیان در ادامه مطلب فوق اضافه کرد: تکریم و قدردانی از مادر شهیدان «فیروز حمیدی زاده» از شهدای مدافع حرم و «نریمان حمیدی زاده» از شهدای دفاع مقدس و نیز خواهر شهید «عقیل حمیدی‌پور» از اهم برنامه های این مراسم می توان نام برد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی همچنین  توضیح داد: طرح «سه شنبه های تکریم»  به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با هدف شناسایی و تکریم خانواده معظم شهداو ایثارگران و  نیز الگو سازی برای جوانان و نوجوانان، در قالب تکریم چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز و ... در عرصه های فرهنگی و هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله و نیز تقویت سرمایه های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی در عرصه‌های فرهنگی و ارتقاء فرهنگ عمومی محله، رونق‌بخشی به نماز جماعت تدوین و اجرا می شود.

 

شیرازیان همچنین اعلام کرد: این طرح سه شنبه های هر هفته تا 31 شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس ادامه دارد.

 

لازم به توضیح است، شهید «فیروز حمیدی زاده»، از شهدای هنرمند و  نخستین شهید مدافع حرم در استان خراسان شمالی و  از شهدای شاخص هنرمندِ بسیج هنرمندان کشور است.