با همراهی مادر شهیدان حمیدی‌زاده؛ طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در خراسان شمالی عطر قبور شهدا به خود گرفت
با همراهي مادر شهيدان حميدي‌زاده؛ طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم در خراسان شمالي عطر قبور شهدا به خود گرفت

با همراهی مادر شهیدان حمیدی‌زاده؛ طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در خراسان شمالی عطر قبور شهدا به خود گرفت

مزار سه شهيد؛ دايي و خواهرزاده ها با همراهي مادر شهيدان حميدي زاده در بجنورد غبار روبي و گلباران شد.
شناسه خبر : 13632 تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۲:۵۴

 به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما ) از خراسان شمالی: مجریان طرح ملی «سه شنبه های تکریم» در خراسان شمالی پس از آغاز رسمی با حضور مجازی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و نیز نماینده ولی فقیه در استان با غبار روبی و گلباران مزار شهدا در گلزار شهدای بجنورد رنگ و بوی متفاوتی گرفت.

 

کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری  مساجد خراسان شمالی همزمان با سالروز شهادت  جواد الائمه حضرت امام محمد تقی (علیه السلام) با همراهی نمایندگانی از بنیاد شهید و امور ایثارگران  و نیز فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و نیز همقدمی مادر شهیدان حمیدی زاده بر سر مزار این سه شهید والامقام حضور یافتند.

 

«سبزه گل حمیدی پور»، مادر شهید «فیروز حمیدی زاده» و «شهید نریمان حمیدی زاده» ضمن قدردانی از حاضران با چشمان بارانی و مشتاق و قلبی محکم، از تلاش خود برای تربیت فرزندانش گفت و شهادت را توفیقی بی نظیر خواند.

 

وی با ایمانِ بی غش که در لهجه ای مادرانه و دلسوز صبوری می کرد، از پس ِاشک های مغرور ِ اینهمه سال سربلندی گفت: خدا را شاکرم.

 

«سوسن رمضانی»، همسر شهید «فیروز حمیدی پور» نیز که همراه دو فرزند پسر خود بر مزار این شهیدان غیور حضور داشت، در خصوص شهید حمیدی زاده با صراحت گفت: همسرم شهادت را انتخاب کرد و در این باره از فرزندانش که عاشق هر سه پسرمان بود، دل کند و رفت.

 

در این مراسم کوچک اما بسیار زیبا، قبور  معطر دو برادر شهید «فیروز حمیدی زاده» از هنرمندان شهید مدافع حرم و شهید «نریمان حمیدی زاده» از شهدای دفاع مقدس و دایی شهیدشان «عقیل حمیدی پور» گلباران و غبار روبی شد.

 

 
یادآوری می شود، طرح «سه شنبه های تکریم»  به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با هدف شناسایی و تکریم خانواده معظم شهداو ایثارگران و  نیز الگو سازی برای جوانان و نوجوانان، در قالب تکریم چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز و ... در عرصه های فرهنگی و هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله و نیز تقویت سرمایه های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی در عرصه‌های فرهنگی و ارتقاء فرهنگ عمومی محله، رونق‌بخشی به نماز جماعت تدوین و اجرا می شود.

 

پایان/