همزمان با سالروز شهادت باقرالعلوم؛ کانون پنج تن آل عبا بیش از 500 قرص نان رایگان بین نیازمندان توزیع کرد
همزمان با سالروز شهادت باقرالعلوم؛ کانون پنج تن آل عبا بيش از 500 قرص نان رايگان بين نيازمندان توزيع کرد

همزمان با سالروز شهادت باقرالعلوم؛ کانون پنج تن آل عبا بیش از 500 قرص نان رایگان بین نیازمندان توزیع کرد

«ميلاد قرباني»، از توزيع بيش از 500 قرص نان رايگان بين خانواده هاي نيازمند به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام محمد باقر (عليه السلام ) خبر داد.
شناسه خبر : 13876 تاریخ انتشار : ۷ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۷:۲۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی: «میلاد قربانی،» با اعلام یژه برنامه‌های این کانون به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت  جانسوز حضرت امام محمد بن علی الباقر (علیه السلام) گفت: 550 قرص نان رایگان بین افراد نیازمند محله پیرامون مسجد و کانون پنج تن آل عبا توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری پنج تن آل عبا افزود: همچنین با توجه به قرار داشتن در ایام حج و نیز درپیش بودن  عید سعید قربان، امروز اعضای کانون به اتفاق تنی چند از مسئولین فرهنگی استان از جمله مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  به دیدار خانواده شهید «حسین قلی زاده» از شهدای فاجعه  منا سال 1394 رفتند.

 

وی اضافه کرد: این دیدار در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم و با هدف پاسداشت و کرامت بخشی به مقام شامخ  شهدا صورت پذیرفت.

 

قربانی برگزاری  مراسم پرفیض دعای عرفه با رعایت پروتکل های بهداشتی در صحن و محوطه بیرونی مسجد را نیز به اهم برنامه های این کانون در طی روزهای ارزشمند آتی افزود.

 

وی همچنین از تهیه گوشت قربانی و توزیع آن بین افراد نیازمند به مناسبت عید سعید قربان  خبر داد و گفت: تاکنون مبلغی توسط خیرین جمع آوری شده که امیدواریم بتوانیم در این راه خیر و تهیه بسته های گوشت گرم بین نیازمندان شناسایی شده توزیع کنیم.

 

قربانی برگزاری مسابقه نقاشی و رنگ آمیزی و نیز مسابقه انتخاب بهترین دلنوشته با موضوع غدیر را نیز از دیگر برنامه های پیش بینی شده و در دست اجرا ویژه ایام دهه امامت و ولایت نام برد.