تمسک به شهدا انسان را به سوی انتخاب روش درست در زندگی سوق می‌دهد
تمسک به شهدا انسان را به سوي انتخاب روش درست در زندگي سوق مي‌دهد

تمسک به شهدا انسان را به سوی انتخاب روش درست در زندگی سوق می‌دهد

مادر شهيد «احسان رنجبر» در دومين هفته از طرح ملي #سه_شنبه_هاي_تکريم، تاکيد کرد: به شهدا تمسک جوييم که هميشه راه درست را به ما نشان مي‌دهند.
شناسه خبر : 13951 تاریخ انتشار : ۸ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۴۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی: طرح ملی #سه_شنبه_های_تکریم، در خراسان شمالی در اجرای دومین هفته خود میهمان خانواده شهید دانش آموز «احسان رنجبر» از شهدای دفاع مقدس شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین دکتر ارزانی،رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در ارتباط تصویری با خانواده شهید «احسان رنجبر» از شهدای دفاع مقدس شهر آشخانه، ضمن تسلیت شهادت امام محمد باقر (علیه السلام)، از این خانواده معظم قدردانی کرد  و تکریم شهدا را وظیفه خواند و گفت: در طرح ملی سه شنبه های تکریم افتخار داریم  با دیداری حضوری عرض ارادت به پدران و مادران  شهدا، در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم.

 

مادر شهید«احسان رنجبر» در دومین هفته از طرح ملی #سه_شنبه_های_تکریم، با چشمی سرافزار و متواضع، فرزند شهیدش را دوست خود خطاب کرد و گفت: کم سن و سال بودم که خدا احسان را در دامنم گذاشت و مثل دو دوست با هم بزرگ شدیم.

 

«زهرا شرکاء»، روحیه مقتدر اجتماع پذیری، مردم داری و ارزش بخشی به آدم ها از همان دوران کودکی را از ویژگی های آن شهید بزرگوار نام برد و گفت: توجه به آدم ها و مراقب بودن اینکه افراد از او ناراحت نشوند همیشه مرا متعجب می کرد.

 

وی در آرامش بغض پنهانش، ادامه داد: توجه به حلال و حرام حتی در ریزترین و نادیده ترین مسایل که گاهی میشد با یک اجازه حل و فصل کرد را همیشه مورد توجه دقیق قرار می داد و مدام به ما یادآوری می کرد.

 

وی که با شوری بی صدا و صبور صحبت های ارزشمند خود را از گوشه خاطرات بر می داشت و برای جمع بازگو می کرد، در پایان به بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و با عنوان اینکه «زنده نگه داشتن یاد شهدا کم از شهادت نیست» از حضور مسئولان حاضر قدردانی کرد.

 

این مادرشهید اضافه کرد: به شهدا تمسک جوییم که همیشه راه درست را به ما نشان می دهند.  

 

«حجت الاسلام عباسعلی احمدزاده»، امام جمعه  شهر آشخانه در این  دیدار طرح ملی سه شنبه های تکریم را  مورد توجه قرار داد و گفت: توجه به خانواده شهدا سعادتمندی است و اینکه این موضوع در مسجد و اهالی مسجد رونق بیشتری گرفته ارزشمند است.

وی ترویج فرهنگ شهدا و تبیین ایثار و شهادت را  نیاز امروز برشمرد وطی تماس تصویری از برگزار کنندگان این طرح خصوصا دکتر ارزانی، رییس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور تقدیر کرد.

هاشم شیرازیان، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی نیز در این دیدار، به مقام شهدا و ارزش های بی بدیل اثرات فرهنگی سیره شهدا در ارتقاء فرهنگ عمومی و الگو سازی برای جوانان اشاره کرد و گفت: طرح سه شنبه های تکریم سعی داریم تا  این فرهنگ را  هر چه بیشتر  تسری دهیم.

 

گفتنی است شهید «احسان رنجبر» از شهدای دانش آموز شهر آشخانه است که در سال 1366 در سلیمانیه عراق به شهادت رسید.