گوشت قربانی عید در سفره خانواده‌های نیازمند/توزیع بیش از 800 بسته نذری عیدانه
گوشت قرباني عيد در سفره خانواده‌هاي نيازمند/توزيع بيش از 800 بسته نذري عيدانه

گوشت قربانی عید در سفره خانواده‌های نیازمند/توزیع بیش از 800 بسته نذری عیدانه

بسته هاي نذري گوشت قرباني عيد به همت اهالي مساجد و اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان شمالي در ميان خانواده هاي نيازمند در مناطق مختلف شهري و روستايي اين استان توزيع شد.
شناسه خبر : 14171 تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی: «هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی  با اعلام این خبر گفت:به همت کانون های مساجد در نقاط شهری و روستایی استان و اهالی خیر مسجد همزمان با عید قربان بسته های گوشته قربانی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی افزود: در این رابطه  و به طور نمونه، به همت خیران و فعالان کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا (سلام الله علیها) 7 رأس گوسفند ذبح و میان 800 خانواده نیازمند توزیع شد.

 

شیرازیان همچنین اضافه کرد:  دو رأس گوسفند نیز به همت کانون فرهنگی هنری مساجد امام رضا (علیه السلام) بجنورد همزمان با عید سعید قربان ذبح و بین 70 خانواده نیازمند توزیع شد.

 

وی همچنین از توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان شناسایی شده در محله قلعه کریم وامام رضا (علیه السلام) شهر اسفراین  خبر داد و گفت: بر اساس اعلام کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) شهر اسفراین مبلغ 20میلیون ریال در این باره توسط خیرین جمع آوری و هزینه شد.

 

شیرازیان همچنین از برگزاری مراسم مجازی قرائت دعای عرفه  به اهم برنامه های برگزار شده به مناسبت عید قربان نام برد.

 

وی با آغاز دهه امامت و ولایت و قرار گرفتن در آستانه عید سعید غدیر اشاره کرد و در این باره از  برگزاری مسایقه دلنوشته با موضوع غدیر، مسابقه نقاشی و رنگ آمیزی ویژه کودکان و نوجوانان، ترویج خطبه غدیر و مسابقه کتابخوانی  و نیز مسابقات کاردستی و قرآنی توسط کانون ها خبر داد.

پایان/