در آستانه عید غدیر خم؛ دوره مجازی آموزش حکمت های نهج البلاغه در خراسان شمالی برگزار می‌شود
در آستانه عيد غدير خم؛ دوره مجازي آموزش حکمت هاي نهج البلاغه در خراسان شمالي برگزار مي‌شود

در آستانه عید غدیر خم؛ دوره مجازی آموزش حکمت های نهج البلاغه در خراسان شمالی برگزار می‌شود

شيرازيان از برگزاري دوره مجازي آموزش حکمت‌هاي نهج البلاغه به مناسبت ايام دهه ولايت و امامت و عيد غدير خم در اين استان خبر داد.
شناسه خبر : 14356 تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی: «هاشم شیرازیان» ضمن تبریک ایام پر برکت دهه امامت و ولایت، به برنامه های کانون ها ویژه این ایام اشاره کرد و گفت: با توجه به قرار گرفتن شهرستان های استان در  وضعیت قرمز و هشدار شیوع ویروس کرونا و تلاش برای جلوگیری از ابتلای افراد به این بیماری، برنامه های ویژه عید غدیر با محوریت فعالیت های مجازی برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی افزود: دوره مجازی آموزش مبانی حکمت های نهج البلاغه با همکاری موسسه نهج البلاغه استان و با تدریس حسین حیدرپور از اساتید این حوزه برگزار می شود.

 

وی برگزاری مسابقات فرهنگی هنری ویژه کودکان و نوجوانان را از اهم برنامه های ویژه عید غدیر خم در کانون های این استان نام برد و گفت: برگزاری مسایقه دلنوشته با موضوع غدیر، مسابقه نقاشی و رنگ آمیزی ویژه کودکان و نوجوانان، ترویج خطبه غدیر و مسابقه کتابخوانی  و نیز مسابقات کاردستی و قرآنی را در این باره می توان نام برد.

 

شیرازیان همچنین تکریم و پاسداشت خانواده شهدا در قالب طرح ملی #سه_شنبه_های_تکریم برگزاری دوره های آموزشی مجازی قرآن با هدف تبیین سبک زندگی اسلامی ویژه فعالان کانون های مساجد را از اهم برنامه های ایام دهه امامت و ولایت نام برد.

 

وی راه اندازی پویش های مردمی همبستگی در بزرگداشت و تبیین اهمیت عید غدیر و موضوع ولایت، به همت کانون ها را در تکمیل این خبر عنوان کرد.

 

شیرازیان جشن عید غدیر در مساجد و راه اندازی پویش های همدلی و اجرای طرح  مواسات و کمک های مومنانه در ایام دهه امامت و ولایت و خدمت رسانی و به خانواده های نیازمند و نیز برگزاری اردوی جهادی و ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم و روستایی استان به همت کانون های مساجد را از برنامه های دیگر این ایام نام برد.