کاروان شادی شمیم ولایت را به محله های بجنورد برد
کاروان شادي شميم ولايت را به محله هاي بجنورد برد

کاروان شادی شمیم ولایت را به محله های بجنورد برد

مراسم جشن عيد سعيد غدير، به همت کانون فرهنگي هنري و مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالي فرج الشريف) در قالب کاروان شادي نوجوانان و جوانان، در محله هاي بجنورد برگزار شد.
شناسه خبر : 14599 تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۲۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛  کاروان شادی «شمیم ولایت» همزمان با روز عید سعید غدیر خم و  با اجرای برنامه های متنوع، میزبان مردم منطقه های مختلف شهر بجنورد شد.

اجرای سرود توسط دانش آموزان مسجدی دو گروه «پیروان ولایت» و نیز «کانون ولایت» از اهم برنامه های این کاروان بود که به صورت زنده مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت.

همچنین تئاتر خیابانی با موضوع مقابله با شیوع ویروس کرونا توسط دو تن از پرستاران و مدافعین سلامت از نکات ارزنده این کاروان شادی بود که با زبان هنر نکات پیشگیرانه در برابر ابتلا به این بیماری به تماشاگران آموزش داده شد.

کاروان شادی میهمان محله های شهرک حکمت، ویلاشهر، خیابان تختی و شهرک فرهنگیان بجنورد در روز عید غدیر بود.

همچنین مداحی و مولودی خوانی و نیز مراسم  نورافشانی و برگزاری مسابقه فوتبال و تقدیر از دو تیم برگزیده در رده سنی نوجوانان و بزرگسال  از اهم برنامه های این کاروان شادی توسط اهالی مسجد بود.

 

گفتنی است، طبخ یکهزار و 100 پرس غذا و توزیع بین خانواده نیازمند نیز می توان از برنامه های تکمیلی مسجد و کانون صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) به مناسبت عید غدیر می توان نام برد.

پایان /