عصر امروز برگزار شد؛ دوره آموزشی مهارت های زندگی ویژه مربیان تربیتی مساجد جاجرم
عصر امروز برگزار شد؛ دوره آموزشي مهارت هاي زندگي ويژه مربيان تربيتي مساجد جاجرم

عصر امروز برگزار شد؛ دوره آموزشی مهارت های زندگی ویژه مربیان تربیتی مساجد جاجرم

مربيان تربيتي عضو کانون هاي مساجد جاجرم‌ مهارت هاي زندگي با نگاه تخصصي به ازدواج و پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي را آموزش ديدند.
شناسه خبر : 14810 تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۶:۳۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي فهما از خراسان شمالي؛

دوره آموزشي مهارت هاي زندگي ويژه مربيان تربيتي مسجد شهرستان جاجرم به همت کانون فرهنگي هنري رأفت شوقان در محل اين کانون برگزار شد.

 

«هاجر السادات هاشمي»، مدير کانون فرهنگي هنري رأفت شوقان و نيز رابط کانون هاي مساجد جاجرم در حين برگزاري اين کارگاه، ارتقاء فعالان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد به ويژه مديران و رابطان اين کانون ها هدف برگزاري اين کارگاه نام برد.  

 

وي افزود: موضوع هاي سبڪ زندگي اسلامي ايراني و تبيين اهميت موضوع ازدواج و مهارتهاي زندگي و نيز پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي بويژه طلاق از اهم مواردي است که در اين دوره مطرح شد.

 

هاشمي همچنين تربيت مربياني براي ترويج سبک زندگي اسلامي در کانونهاي مساجد به ويژه در مناطق محروم را از ديگر اهداف برگزاري اين کارگاه اعلام کرد و گفت: به شرکت کنندگان گواهينامه پايان دوره اعطا مي شود.

 

حجت الاسلام «حسن يزداني»، استاد حوزه و دانشگاه و از اساتيد مسايل خانواده در اين دوره با تعريف و تشريح دو عنوان اعتماد بنفس و عزت نفس، ابعاد مختلف تربيت اخلاقي فردي و اجتماعي را مورد بررسي قرار داد و با روند پرسش و پاسخ کارگاهي در اين دوره آموزشي، اهميت موضوع ازدواج و زندگي مشترک را توضيح داد.

 

پايان/