اهالی مسجدپنج تن آل عباء بجنورد با تکریم از پیرغلام حسینی به استقبال محرم رفتند
اهالي مسجدپنج تن آل عباء بجنورد با تکريم از پيرغلام حسيني به استقبال محرم رفتند

اهالی مسجدپنج تن آل عباء بجنورد با تکریم از پیرغلام حسینی به استقبال محرم رفتند

کانون پنج تن آل عباء بجنورد با تکريم و قدرداني از يکي از پيرغلامان حسيني در قالب طرح #سه_شنبه_هاي_تکريم به استقبال ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان و شهداي کربلا رفت.
شناسه خبر : 15163 تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۰۷

 

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛

پنجمین هفته برگزاری طرح ملی #سه_شنبه_های_تکریم در استان خراسان شمالی با قدردانی از مداح و پیر غلامان مکتب حسینی انجام گرفت.

 

«محمد محمد زاده»، یکی از مداحان و ذاکرین اهل بیت (علیهم السلام ) که سال ها در مکتب  حسینی خدمت کرده و خادم  سوگواری و عزاداری های ابا عبدالله الحسین (علیه السلام)  است، شب گذشته  در مسجد پنج تن آل عباء  بجنورد تقدیر شد.

 

این مراسم که با حضور نمازگزاران و با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت گرفت، با مداحی و مرثیه خوانی این پیرغلام حسینی همراه بود و حاضران به استقبال ماه محرم رفتند.

 

به گفته «میلاد قربانی»، مدیر کانون فرهنگی هنری پنج تن آل عباء بجنورد، برگزاری مسابقه عکاسی با موبایل در محرم با عنوان  «محله من»، مسابقه نقاشی مجازی با عنوان «نگاره محرم»  و نیز اجرای طرح « هر خانه، یک حسنیه » را از دیگر برنامه های مهم این کانون ویژه دهه اول ماه محرم نام برد.

 

گفتنی است طرح «سه شنبه های تکریم» به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با هدف شناسایی و تکریم خانواده معظم شهداو ایثارگران و نیز الگو سازی برای جوانان و نوجوانان، در قالب تکریم چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز در عرصه های فرهنگی و هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله و نیز تقویت سرمایه های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی در عرصه‌های فرهنگی و ارتقاء فرهنگ عمومی محله، رونق‌بخشی به نماز جماعت تدوین و اجرا می شود.

پایان/