تکریم از 50 سال فعالیت فرهنگی و تبلیغی در گرمه
تکريم از 50 سال فعاليت فرهنگي و تبليغي در گرمه

تکریم از 50 سال فعالیت فرهنگی و تبلیغی در گرمه

طرح ملي سه شنبه هاي تکريم در گرمه با ارج نهادن به 50 سال فعاليت فرهنگي تبليغي در حوزه دين از حجت الاسلام ابراهيميان، يکي از امامان جماعت مساجد اين شهرستان برگزار شد.
شناسه خبر : 15184 تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانهای (فهما) از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام «عبدالحسین ابراهیمیان»، با سابقه 50 سال فعالیت تبلیغی و فرهنگی در مساجد شهرستان گرمه میزبان برگزار کنندگان طرح ملی  #سه_شنبه_های_تکریم شد و مورد اکرام قرار گرفت.

 

این دیدار و مراسم تکریم که در منزل حجت الاسلام ابراهیمیان، صورت گرفت  حجت الاسلام تاتاری، امام جمعه گرمه و نیزحجت الاسلام  شیرمحمدی، رییس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان نیز همراه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری  مساجد خراسان شمالی حضور داشتند و با تأکید بر حضور اثر بخش این امام جماعت پیشکسوت و پرسابقه، از وی برای سال ها تلاش فرهنگی قدردانی کردند.

 

«آیت الله یعقوبی»، نماینده ولی فقیه  و رییس شورای هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی نیز در تماسی تلفنی ضمن قدردانی از تلاش های اثرگذار حجت الاسلام ابراهیمیان، طرح سه شنبه های تکریم را طرحی ارزشمند دانست  و گفت: به واسطه هم می توان از فعالان مسجدی قدردانی کرد و هم سبب شناسایی افراد الگو و معرفی ظرفیت های مساجد شد.

 

حجت الاسلام «عبدالحسین  ابراهیمیان»، که هم اکنون امام جماعت مسجد سراب شهر گرمه است، در ادامه  از حضور مسئولان و مجریان طرح سه شنبه های تکریم تشکر کرد و گفت: طی این سالها سعی کردم به وظیفه دینی خود عمل کنم.

 

گفتنی است طرح «سه شنبه های تکریم» به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با هدف شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و نیز الگو سازی برای جوانان و نوجوانان، در قالب تکریم چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز در عرصه های فرهنگی و هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله و نیز تقویت سرمایه های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی در عرصه‌های فرهنگی و ارتقاء فرهنگ عمومی محله، رونق‌بخشی به نماز جماعت تدوین و اجرا می شود.