تابستانه فهما در گرمه؛ از برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی تا شور نوجوانان مسجدی در تیم فوتبال
تابستانه فهما در گرمه؛ از برگزاري کارگاه آموزشي سبک زندگي تا شور نوجوانان مسجدي در تيم فوتبال

تابستانه فهما در گرمه؛ از برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی تا شور نوجوانان مسجدی در تیم فوتبال

مدير ستاد فهماي خراسان شمالي طي بازديد از فعاليت هاي تابستانه فهما در شهر گرمه، در جريان برگزاري کارگاه آموزشي سبک زندگي اسلامي ويژه مربيان و فعالان کانون هاي مساجد گرمه و نيز تمرين تيم فوتبال نوجوانان مسجدي اين شهر قرار گرفت.
شناسه خبر : 15195 تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۷:۰۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛

«هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی طی بازدید از فعالیت های تابستانه  فهما، در کارگاه سبک زندگی اسلامی و آموزش مهارت های زندگی ویژه مربیان و فعالان کانون های مساجد گرمه حضور یافت.

 

به گفته «رسول متین»، مدیر کانون امام رضا (علیه السلام) شهر گرمه و نیز رابط کانون های این شهرستان، کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با هدف ترویج  سبک زندگی اسلامی و موضوع تخصصی ازدواج و پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزار شد و طی آن تعدادی از مربیان عضو کانون های مساجد شهرستان گرمه جهت فعالیت تبلیغی و فرهنگی تخصصی با موضوع مذکور آموزش دیدند..

وی افزود: حجت الاسلام «حسن يزداني»، استاد حوزه و دانشگاه و از اساتيد مسایل خانواده در اين دوره با تعريف و تشريح دو عنوان اعتماد بنفس و عزت نفس، ابعاد مختلف تربيت اخلاقي فردي و اجتماعي را مورد بررسي قرار داد و با روند پرسش و پاسخ کارگاهي، اهميت موضوع ازدواج و زندگي مشترک را توضيح داد.

 

همچنین در ادامه این بازدید،  مدیر ستاد فهمای استان و تنی چند از همکاران به ویژه حوزه فرهنگی و هنری همراه رابط کانون گرمه، در محل تمرین  تیم فوتبال نوجوانان گرمه حضور یافتند و از نزدیک در جریان نحوه فعالیت ها و برنامه های آن قرار گرفتند.

 

در این باره نیز «متین» توضیح داد: این تیم ورزشی یکی از تیم های برتر استانی است که  با مشارکت و فعالیت  و نیز عضویت بچه های مسجد کانون های امام رضا (علیه السلام)، کانون جوانان  امیر المومنین (علیه السلام) و کانون فرهنگی هنری شهید صادقیشکل گرفته است.

 

وی افزود: بر این اساس 50 نوجوان به طور حرفه ای در قالب مدرسه فوتبال سیدالشهدا (علیه السلام)  به مربیگری «حسین صادقی» تمرین می کنند و آموزش های لازم را می بینند.

 

گفتنی است، در این برنامه بازدید همچنین از 50 سال  فعالیت فرهنگی و تبلیغی حجت الاسلام «ابراهیمیان» به عنوان  امام جماعت پیشکسوت مساجد گرمه نیز در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم، تقدیر شد.

 

پایان/