نوجوانان هنرمند مسجد صاحب‌الزمان (عج) بجنورد مهمان سه‌شنبه‌های تکریم
نوجوانان هنرمند مسجد صاحب‌الزمان (عج) بجنورد مهمان سه‌شنبه‌هاي تکريم

نوجوانان هنرمند مسجد صاحب‌الزمان (عج) بجنورد مهمان سه‌شنبه‌های تکریم

نوجوانان گروه سرود «پيروان ولايت» کانون فرهنگي هنري صاحب الزمان (عج) ويلاشهر بجنورد شب گذشته در قالب طرح ملي سه شنبه هاي تکريم، تقدير شدند.
شناسه خبر : 15205 تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۳۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از خراسان شمالی، طرح ملی #سه_شنبه_های_تکریم  شب گذشته به همت اهالی مسجد صاحب الزمان (عجل الله فرج الشریف) منطقه ویلاشهر بجنورد و با حضور تنی چند از مسئولان فرهنگی و متولیان مسجد برگزار شد و طی آن از فعالیت های ارزشمند  نوجوانان هنرمند و اعضای گروه سرود تقدیر شد.

 

«هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی از اجراهای ارزشمند گروه سرود پیروان ولایت  با اجراهای خیابانی در محله های بجنورد و راه اندازی کاروان شادی در ایام دهه امامت و ولایت و نیز چه در بحث ایجاد روحیه همدلی و امید به ویژه در ماه های اخیر و همگامی با سایر نهاد های دولتی و مردمی و برگزاری رزمایش مواسات  کمک های مومنانه تقدیر کرد.

 

وی در ادامه همچنین  از حمایت های هیئت امنا و امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) در جهت رشد و ارتقاء گروه سرود تقدیر کرد و گفت: یکی از  مسایلی که لازم است در مساجد پررنگ تر به آن پرداخته شود  تقویت برنامه های هنری همچون سرود و تئاتر است که در اولویت برنامه های سال جاری کانون ها قرار دارد.

 

شیرازیان   در خصوص  طرح سه شنبه های تکریم نیز توضیح داد: این  طرح به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با هدف شناسایی و تکریم خانواده معظم شهداو ایثارگران و نیز الگو سازی برای جوانان و نوجوانان، در قالب تکریم چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز در عرصه های فرهنگی و هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله و نیز تقویت سرمایه های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی در عرصه‌های فرهنگی و ارتقاء فرهنگ عمومی محله، رونق‌بخشی به نماز جماعت تدوین و اجرا می شود.

 

در این مراسم علاوه بر قدردانی از 16 نوجوان مسجدی و عضو گروه سرود به همراه مربی گروه و مدیر کانون، از «اکرم خداپناهی»، خواهر شهید  والا مقام «محمد رضا خدا پناهی» و نیز «کبری نیکدل»، فرزند شهید «برات نیکدل»  نیز به عنوان فعال مسجدی و افراد اثرگذار تقدیر شد.

 

همچنین از «علی قوی بنیه»، مداح و ذاکر اهل بیت (علیهم السلام ) نیز به دلیل همدلی و همراهی با برنامه های مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف)  قدردانی شد.