پدر شهید « فیروز قدیمی» میهمان سه‌شنبه‌های تکریم خراسان شمالی
پدر شهيد « فيروز قديمي» ميهمان سه‌شنبه‌هاي تکريم خراسان شمالي

پدر شهید « فیروز قدیمی» میهمان سه‌شنبه‌های تکریم خراسان شمالی

طرح ملي #سه_شنبه_هاي_تکريم در شهر غلامان ميزبان پدر شهيد «فيروز قديمي» از شهداي دفاع مقدس در شهر غلامان خراسان شمالي شد.
شناسه خبر : 15678 تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۲۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ طرح ملی #سه_شنبه_های_تکریم  در شهر غلامان به همت کانون فرهنگی هنری چشمه کوثر روستای سخسو انقلاب، میزبان  پدر شهید « فیروز قدیمی» از شهدای دفاع مقدس در شهر غلامان خراسان شمالی شد.

 

برادر شهید ضمن قدردانی از حضور مسئولان حاضر، با بیان اینکه راه انقلاب  و آبادانی این مرزو بوم همیشه انتخاب ما بوده است، گفت: یقین دارم راه درستی است راهی که به شهادت ختم می شود.

 

حجت الاسلام نوباغی، امام جمعه غلامان در این دیدار معنوی، تکریم خانواده شهدا را قدمی ارزنده در معرفی الگوهای انقلابی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و گفت:  همه ما در هر لباس و کسوتی وظیفه داریم در معرفی شهدا و نشر فرهنگ شهادت تلاش کنیم.

 

هاشم شیرازیان، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی نیز در این دیدار با معرفی طرح «سه شنبه های تکریم»  گفت: این طرح به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با هدف شناسایی و تکریم خانواده معظم شهداو ایثارگران و  نیز الگو سازی برای جوانان و نوجوانان، در قالب تکریم چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز و ... در عرصه های فرهنگی و هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله و نیز تقویت سرمایه های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی در عرصه‌های فرهنگی و ارتقاء فرهنگ عمومی محله، رونق‌بخشی به نماز جماعت تدوین و اجرا می شود.

 

جواد جوانوش ، بخشدار غلامان در این دیدار با بیان اینکه ارزشمند ترین راه، شهادت است، ضمن معرفی شهید قدیمی، گفت: این شهید بزرگوار در سن 19 سالگی در شلمچه به شهادت رسید.

 

وی به بخشی از وصیت نامه آن شهید والا مقام نیز اشاره کرد و افزود: پدر عزیزم  اگر ما پیروز شویم  با یک دنیا خوشحالی به آغوش شما باز می گردم و اگر در این راه کشته شوم باز برای  ما پیروزی است.