صبح فردا؛ وبینار علمی بزرگداشت مقام امام سجاد (ع) در خراسان شمالی برگزار می شود
صبح فردا؛ وبينار علمي بزرگداشت مقام امام سجاد (ع) در خراسان شمالي برگزار مي شود

صبح فردا؛ وبینار علمی بزرگداشت مقام امام سجاد (ع) در خراسان شمالی برگزار می شود

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد خراسان شمالي از برگزاري وبينار علمي و تخصصي بزرگداشت مقام امام سجاد (عليه السلام) از سلسله نشست هاي مجازي دهمين کنگره بين الماللي امام سجاد (عليه السلام) خبر داد.
شناسه خبر : 15823 تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۶:۳۵

 به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ هاشم شیرازیان، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی با اعلام این خبر گفت: این وبینار  صبح فردا دوشنبه، 17 شهریور سال جاری و همزمان با ایام دهه دوم سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان و ایام اسارت کاروان کربلا در محل سالن اجتماعات دفتر نمایندگی مدیریت  حوزه علمیه  استان برگزار می شود.

 

وی در ادامه مطلب فوق توضیح داد: این وبینار با شعار امام سجاد  (علیه السلام) اسوه معنویت، عقلانیت و مقاومت برنامه ریزی شده است.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی به سخنران و مهمانان این وبینار اشاره کرد و اضافه کرد: این نشست تخصصی که بخشی از آن به صورت مجازی برنامه ریزی شده که «حضرت آیت الله یعقوبی»، نماینده ولی فقیه در استان در نشست حضور خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: «حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبادی زاده»، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان نیز به صورت مجاز در این نشست حضور خواهند داشت.

 

شیرازیان، دکتر شیخ عباس برهانی الولید قاضی از طلاب جامعه المصطفی را به عنوان سخنران  برون مرزی این نشست تخصصی معرفی کرد و اظهار داشت: این سخنران به صورت مجازی  برای حاضران در خصوص شخصیت امام سجاد (علیه السلام) سخنرانی می کند.

 

گفتنی است، خراسان شمالی پیش از این و در اردیبهشت 97 میزبان  هشتمین کنگره بین المللی امام سجاد (علیه السلام) در بخش همایش ملی اقتصاد مقاومتی و مقاوم سازی فرهنگی در سبک زندگی امام سجاد (علیه السلام) بود.

 

پایان/