وبینار علمی تخصصی بزرگداشت مقام امام سجاد (علیه السلام) در خراسان شمالی برگزار شد
وبينار علمي تخصصي بزرگداشت مقام امام سجاد (عليه السلام) در خراسان شمالي برگزار شد

وبینار علمی تخصصی بزرگداشت مقام امام سجاد (علیه السلام) در خراسان شمالی برگزار شد

وبينار علمي تخصصي بزرگداشت مقام امام سجاد (ع) در خراسان شمالي امروز با حضور نماينده ولي فقيه و جمعي از اساتيد و طلاب حوزه هاي علميه در بجنورد برگزار شد.
شناسه خبر : 15873 تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۷:۳۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی: وبینار علمی تخصصی بزرگداشت مقام امام سجاد (ع) از سلسله نشست های مجازی دهمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) امروز دوشنبه 17  شهریور، همزمان با  دهه دوم محرم الحرام  و ایام مصیبت بار و جانگداز اسارت آل الله، با حضور نماینده ولی فقیه و جمعی از اساتید و طلاب حوزه های علمیه در بجنورد برگزار شد.

 

«هاشم شیرازیان»،  در این وبینار را  یکی از سلسله نشست های علمی دهمین کنگره بین المللی امام سجاد (علیه السلام)  با شعار امام سجاد اسوه معنویت عقلانیت و مقاومت نام برد و گفت: این نشست ها به صورت موضوعی و بحث سبک زندگی اسلامی در استان های مختلف برگزار میشود

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد  خراسان شمالی همچنین گفت: پیش از این استان خراسان شمالی پیش از این میزبان همایش ملی اقتصاد مقاومتی و مقاوم سازی فرهنگی در سبک زندگی اسلامی بود و در این راستا و باهدف سبک زندگی آن امام همام کارگاه ها و نشست هایی در شهرستان های استان برگزار شد و مورد استقبال قرار گرفت.

 

شیرازیان در ادامه  ضمن قدردانی از طلاب حاضر در جلسه خواستار برگزاری مجدد این کارگاه ها با محوریت تبیین آموزه های صحیفه سجادیه در شهرستان های مختلف استان شد.

 

حجت الاسلام محمد صادق کفیل، رئیس مرکز تخصصی صحیفه سجادیه  نیز در ارتباطی مجازی، رجوع به صحیفه سجادیه  و آموزش مبانی آن را ترویج سبک زندگی اسلامی عنوان کرد و گفت: اهمیت سبک زندگی اسلامی  و مطرح ساختن آن برای نخستین بار از سوی مقام  معظم رهبری در استان خراسان شمالی توجه به صحیفه سجادیه  و نشر معارف آن را ضروری تر می کند.

 

گفتنی است، خراسان شمالی پیش از این و در هشتمین دوره برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد (علیه السلام) میزبان یکی از همایش های ملی این کنگره با موضوع اقتصاد مقاومتی و مقاوم سازی فرهنگی در سبک زندگی  امام سجاد (علیه السلام) بود که در دو بخش ارائه مقالات و اینفوگرافی برگزار شد.