هشتمین هفته از سه‌شنبه‌های تکریم میزبان خیرین فرهنگی در بجنورد
هشتمين هفته از سه‌شنبه‌هاي تکريم ميزبان خيرين فرهنگي در بجنورد

هشتمین هفته از سه‌شنبه‌های تکریم میزبان خیرین فرهنگی در بجنورد

دو خير و جهادگر فرهنگي به همت کانون فرهنگي هنري رمضان، در قالب طرح #سه_شنبه_هاي_تکريم در مسجد امام حسين (عليه السلام) يکي از مساجد در حاشيه شهر بجنورد تقدير شدند.
شناسه خبر : 15908 تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)  از خراسان شمالی؛ هشتمین هفته از اجرای طرح ملی #سه_شنبه_های_تکریم، با تقدیر از «رمضانعلی آگاهی حسن آباد» و «محمد حسین حمیدی»، دو خیر فرهنگی و جهادگر در حاشیه شهر بجنورد برگزار شد و از این دو فرد نیکوکار با حضور نمازگزاران و اهالی نوجوان مسجد قدردانی شد.

 

«هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در این مراسم، با بیان اینکه  طرح ملی سه شنبه های تکریم به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس طراحی و برنامه ریزی شده است، گفت: شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و  نیز الگوسازی برای جوانان و نوجوانان، در قالب تکریم چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز و ... در عرصه های فرهنگی و هنری، اجتماعی، دینی و علمی محل از اهداف برگزاری این طرح به همت کانون ها است.

 

وی همچنین اضافه کرد: در این طرح تقویت سرمایه های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی در عرصه‌های فرهنگی و ارتقاء فرهنگ عمومی محله، رونق‌بخشی به نماز جماعت مدنظر است.

 

شیرازیان، ضمن قدردانی از اهالی مسجد و فعالان کانون  رمضان، رونق بخشی به فعالیت های کانون را منوط به همیاری اهالی مسجد،برنامه ریزی و آموزش افراد دانست و از نوجوانان و جوانان حاضر خواست با همراهی ارکان مسجد از جمله اعضاء هیئت امناء و امام جماعت، سبب شکوفایی مسجد محله خود شوند.

 

وی با اعلام حمایت از برنامه های کانون، ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد را یادآور شد و موارد لازم در این خصوص، همچون نکات تکمیلی برای دریافت مجوز الکترونیکی کانون و نیز افزایش حمایت ها را توضیح داد.