ساز دل پدر شهید «حمیدرضا حدادیان» با خدمت مسئولان به مردم کوک می‌شود
ساز دل پدر شهيد «حميدرضا حداديان» با خدمت مسئولان به مردم کوک مي‌شود

ساز دل پدر شهید «حمیدرضا حدادیان» با خدمت مسئولان به مردم کوک می‌شود

سه شنبه تکريم در فاروج با تقدير از استاد «حبيب الله حداديان»، هنرمند پيشکسوت موسيقي مقامي فاروج و پدر شهيد «حميدرضا حداديان» رونق گرفت.
شناسه خبر : 15929 تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۱۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ طرح ملی #سه_شنبه_های_تکریم در فاروج با تقدیر از استاد «حبیب الله حدادیان»، هنرمند پیشکسوت فاروج و پدر شهید «حمیدرضا حدادیان» به همت کانون فرهنگی هنری  موسی کاظم (علیه السلام)  و کانون فرهنگی هنری موسی بن جعفر (علیه السلام) برگزار شد.

 

«حجت الاسلام عباسعلی نوروزی»، امام جمعه فاروج در این دیدار با قدردانی از خانواده شهید حدادیان گفت: خانواده های شهدا با ورود در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و... می توانند به سالم سازی فضاهای فعالیتی کمک کنند.

 

افزود: حوزه هنر، نیازمند برکات این حضور است و وجود خانواده شهید حدادیان در مسیر حوزه موسیقی مقامی به سلامت این بخش کمک کرده و امیدواریم در سایر حورزه ها هم شاهد این حضورها باشیم.

 

وی افزود: استفاده از ابزارهای موثری چون هنر، می تواند به حفظ ارزش ها و ترویج فرهنگ ناب اسلامی کمک کند.

 

 «هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی هم در این دیدار گفت: دیدار باخانواده شهدا بیش از آن که برای دلجویی از آنان باشد برای بهره برداری از برکات معنوی این خانواده ها است.

 

وی افزود: این دیدارها شاید تنها کاری است که ما می توانیم انجام دهیم که در مقابل عظمت کار این خانواده ها برای انقلاب قابل بیان نیست.

 

وی با اشاره به اینکه هرچه داریم از شهدا و خانواده شهداست، گفت: انقلاب ما با خون فرزندان این خانواده ها قوام یافت و آرامش و امنیت امروز جامعه هم از برکت این خانواده هاست.

 

«حبیب الله حدادیان» پدر شهید «حمیدرضا حدادیان» هم گفت: خواسته خانواده شهدا، سلامت خدمت به مردم و جلب رضایت آنان است.

 

وی افزود: قدردان مسئولان برای حضور در کنار خانواده شهدا هستیم و امیدواریم در سایه تلاش آنان جامعه روز به روز به سمت توسعه و موفقیت گام بردارد.

 

در این دیدار با اهدا لوح و هدیه از خانواده شهید حدادیان قدردانی شد.

 

گفتنی است، شهید «حمیدرضا حدادیان» در فروردین ماه سال 54 متولد شد و در 20 سالگی در سال 74 در منطقه گزیک سیستان بلوچستان به شهادت رسید.

 

یادآوری می شود؛  طرح «سه شنبه های تکریم»  به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با هدف شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و  نیز الگوسازی برای جوانان و نوجوانان، در قالب تکریم چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز و ... در عرصه های فرهنگی و هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله و نیز تقویت سرمایه های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی در عرصه‌های فرهنگی و ارتقاء فرهنگ عمومی محله، رونق‌بخشی به نماز جماعت تدوین و اجرا می شود.

پایان/