لوح قدردانی سه‌شنبه ‌تکریم در دستان کتابدار کانون «حجت ابن الحسن (عج)» شهر آشخانه
لوح قدرداني سه‌شنبه ‌تکريم در دستان کتابدار کانون «حجت ابن الحسن (عج)» شهر آشخانه

لوح قدردانی سه‌شنبه ‌تکریم در دستان کتابدار کانون «حجت ابن الحسن (عج)» شهر آشخانه

کتابدار کتابخانه کانون فرهنگي هنري «حجت ابن الحسن (عج)» شهر آشخانه در قالب طرح ملي #سه_شنبه_هاي_تکريم تقدير شد.
شناسه خبر : 16007 تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۴۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ طرح ملی #سه_شنبه_های_تکریم  در شهرستان مانه و سملقان با تقدیر از فعالیت های فرهنگی کتابدار کتابخانه کانون «حجت ابن الحسن (عجل الله تعالی فرج الشریف)» شهر  آشخانه برگزار شد.

 

بر این اساس و با حضور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مانه و سملقان  از «فریده اکبری»، کتابدار نمونه کانون  برای تلاش در جهت نشر فرهنگ مطالعه و کتابخوانی با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.

 

«مجید شاکری»، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مانه و سملقان، طرح ملی #سه_شنبه_های_تکریم  را ارزشمند خواند و گفت: با اجرای این طرح ضمن قدردانی از افراد تاثیرگذار در مساجد می توان فعالیت های این افراد را به عنوان  تجربه های موفق مسجد معرفی کرد.

 

گفتنی است، طرح ملی سه شنبه های تکریم به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس طراحی و برنامه ریزی شده است،  که شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و  نیز الگوسازی برای جوانان و نوجوانان، در قالب تکریم چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز و ... در عرصه های فرهنگی و هنری، اجتماعی، دینی و علمی محل از اهداف برگزاری این طرح به همت کانون های مساجد است.

 

پایان/