کانون های فهما مانه و سملقان آماده دریافت مجوز الکترونیکی می‌شوند
کانون هاي فهما مانه و سملقان آماده دريافت مجوز الکترونيکي مي‌شوند

کانون های فهما مانه و سملقان آماده دریافت مجوز الکترونیکی می‌شوند

فعالان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان مانه و سملقان نحوه دريافت مجوز الکترونيکي کانون را به صورت حضوري و تک به تک آموزش ديدند.
شناسه خبر : 16016 تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۱۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از خراسان شمالی، تعدادی از مدیران و رابطان کانون های فرهنگی هنری  مساجد شهرستان مانه و سملقان با حضور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان به صورت فردی نکات مربوط به مراحل دریافت مجوز الکترونیکی کانون و تکمیل موارد لازم در سامانه بچه های مساجد را  آموزش دیدند.

 

این آموزش فردی توسط کارشناس فرهنگی و هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی و با رعایت پروتکل های بهداشتی به جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، انجام گرفت.

 

«مجید شاکری»، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مانه و سملقان در حاشیه این جلسه آموزشی از فعالیت کانون ها و اقدامات انجام شده به ویژه  تلاش برای برگزاری نخستین رویداد ملی فهما در استان و ثبت برنامه های انجام شده مساجد در سایت بچه های مسجد، قدردانی کرد.

 

وی در ادامه  برای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های کانون ها در مساجد این شهرستان اعلام آمادگی کرد.

 

«اسفندیار مکرمی»، کارشناس فرهنگی و هنری ستاد فهما خراسان شمالی، نیز اهمیت تکمیل مشخصات فردی مدیر کانون و مشخصات کانون و تکمیل ارکان کانون را در دریافت مجوز الکترونیکی مورد توجه قرار داد.

 

وی برگزاری جلسه شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری شهرستان مانه و سملقان و موضوع حمایت از گروه های سرود کانون های مساجد را از اهم فعالیت های شش ماهه دوم ستاد فهمای استان عنوان کرد و افزود: پیگیری نامه اخیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استانداران توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مبنی بر اختصاص اعتبار  از سوی فرمانداری ها در تأمین و تجهیز کانون های مساجد، از مواردی است که برای ارتقاء فعالیت کانون ها لازم است انجام شود.

 

گفتنی است، در این جلسه و تاکنون 10 کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان مانه و سملقان، موارد لازم در خصوص دریافت مجوز الکترونیکی را آموزش دیدند و کانون «شهدای مهمانک » مسجد روستای مهمانک درخواست مجوز خود را برای تأیید نهایی و صدور ارسال کرد.