کمک های مومنانه اهالی مسجد در دستان خانواده های نیازمند مانه و سملقان
کمک هاي مومنانه اهالي مسجد در دستان خانواده هاي نيازمند مانه و سملقان

کمک های مومنانه اهالی مسجد در دستان خانواده های نیازمند مانه و سملقان

بچه هاي مسجد کانون هاي مساجد شهرستان مانه و سملقان در همتي جهادي بسته هاي گوشت نذري در ميان خانواده هاي نيازمند شهري و روستايي اين شهرستان توزيع کردند.
شناسه خبر : 16088 تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۰۲

 

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی،

 

«مرتضی گریوانی»، مدیر کانون فرهنگی هنری  شهدای بیار و رابط کانون های شهرستان مانه و سملقان از توزیع بسته های گوشت نذری بین خانواده های نیازمند خبر داد و گفت: 120 بسته در بخش های مختلف این شهرستان به مناسبت ایام محرم و سوگواری شهدای کربلا توزیع شد.

وی در ادامه مطلب فوق افزود: از این میان روستاهای بخش مانه 60 بسته و در روستاهای  بخش  سملقان نیز 40 بسته گوشت نذری در دستان خانواده های نیازمند قرار گرفت.

وی همچنین افزود: تعداد 20 بسته نیز در بخش مرکزی و شهر آشخانه، شهرستان مانه و سملقان توزیع شد.

 

گریوانی همچنین اعلام کرد: این بسته های گوشت نذری از موسسه خیریه حضرت خدیجه (سلام الله علیها ) شهر قم و نیز برنامه تلویزیونی سمت خدا  تامین و ارسال شده که با همکاری کانون های فرهنگی هنری این شهرستان در نقاط مختلف توزیع شد.

 

وی دربخشی دیگر به برنامه های کانون روستایی شهدای بیار نیز اشاره کردو از اکران فیلم برای نوجوانان در مسجد این روستا خبر داد و گفت: از ابتدای سال تا کنون در مناسبت های مختلف همچون ماه مبارک رمضان و اعیاد سعید قربان و غدیر و نیز ایام سوگواری دهه اول محرم نیز بسته های معیشتی و غذای گرم تهیه و در میان خانواده های نیازمند تقسیم شد.

 

پایان/