از ابتدای سال 99؛ حمایت بیش از 200 میلیون ریال از کانون های فهما خراسان شمالی
از ابتداي سال 99؛ حمايت بيش از 200 ميليون ريال از کانون هاي فهما خراسان شمالي

از ابتدای سال 99؛ حمایت بیش از 200 میلیون ریال از کانون های فهما خراسان شمالی

«هاشم شيرازيان» از حمايت بيش از 200 ميليون ريالي کانون هاي مساجد خراسان شمالي از ابتداي سال جاري تا کنون خبر داد.
شناسه خبر : 16124 تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۵۰

 

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛

شیرازیان،  با اعلام این خبر گفت: 253 میلیون ریال از فروردین ماه سال جاری تاکنون  به حساب کانون های فهمای استان واریز شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی اضافه کرد: از مجموع مبلغ اعلام شده میزان 153 میلیون ریال  به عنوان سرانه حمایتی به  کانون هایی که امتیاز بیشتری در نخستین رویداد ملی فهما کسب کردند اختصاص یافته است.

 

شیرازیان همچنین اعلام کرد: بخشی از اعتبار کلی اعلام شده که شامل 40 میلیون ریال است به کانون های فعال در اجرای طرح راهکار و براساشس ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد تعلق گرفته است.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی در ادامه اعلام  مبلغ حمایتی گفت: 16 میلیون ریال اعتبار واریزی به حساب کانون ها نیز از مجموع مبلغ اعلام شده بابت فعالیت های ثبت شده کانون ها به مناسبت دهه کرامت در نظر گرفته و واریز شده است.

 

شیرازیان، افزود: همچنین از اعتبار اعلام شده کلی  16 میلیون ریال بابت حمایت از گروه های سرود و 28 میلیون ریال برای  کانون های اجرا کننده طرح ملی سه شنبه های تکریم اختصاص یافته است.

 

وی در پایان تأکید کرد: این اعتبار اعلام شده ویژه کانون هایی بوده که فعالیت های خود را در طرح و برنامه های اعلام شده طرح ملی راهکار، طرح ملی سه شنبه های تکریم و فعالیت های دهه کرامت، در سامانه بچه های مسجد به آدرس www.bachehsyemasjed.ir  ثبت کرده اند.

 

پایان/