توزیع بسته های همدلی طرح قربانی محرم در شهر گرمه
توزيع بسته هاي همدلي طرح قرباني محرم در شهر گرمه

توزیع بسته های همدلی طرح قربانی محرم در شهر گرمه

بيش از 100 بسته گوشت قرباني نذري به همت اهالي فهما در دستان خانواده هاي نيازمند شهر گرمه قرار گرفت.
شناسه خبر : 16231 تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۲۲

 به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ «رسول متین»، مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا (علیه السلام) و رابط کانون های مساجد گرمه در این باره گفت: تعداد 136 بسته گوشت قربانی بین خانواده های نیازمند در این شهرستان توزیع شد.

 

وی در ادامه افزود: این بسته های همدلی از سوی موسسه خیریه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) و برنامه تلویزیونی «سمت خدا» تامین شده است که با همکاری کانون های در نقاط مختلف شهری و روستایی در اختیار خانواده های نیازمند قرار گرفت.

 

وی کانون های همیار در توزیع این بسته های معیشتی را «جوانان امیر المومنین»، «امام جعفر صادق (علیه السلام) »، «آیت الله بهجت»، «امام حسن مجتبی(علیه السلام)»، «نیایش»  و «الغدیر»  اعلام کرد.

 

متین، به برخی فعالیت های دیگر کانون امام رضا (علیه السلام) نیز اشاره کرد و افزود: تهیه جهیزیه برای زوج های جوان کم درآمد، تهیه بسته های معیشتی برای خانواده های آسیب دیده از کرونا، برگزاری یادواره شهدای محله در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم، برگزاری دوره آموزشی سبک زندگی اسلامی با نگاه ویژه به آموزش های پیش از ازدواج و معیارهای انتخاب همسر، برگزاری  شورای هماهنگی کانون های مساجد شهر گرمه از جمله فعالیت های  این کانون از ابتدای سال تاکنون می توان نام برد.

 

وی در خاتمه از برگزاری دوره آموزشی روابط عمومی و اطلاع رسانی برای رابطان کانون های مساجد شهرستان گرمه خبر داد.

پایان/