قدم های سه شنبه تکریم پای گلیم همصحبتی خانواده شهدا در اسفراین
قدم هاي سه شنبه تکريم پاي گليم همصحبتي خانواده شهدا در اسفراين

قدم های سه شنبه تکریم پای گلیم همصحبتی خانواده شهدا در اسفراین

طرح ملي #سه_شنبه_هاي_تکريم پيش از ظهر امروز در شهر اسفراين و در آستانه فرا رسيدن هفته دفاع مقدس در اسفراين ميزبان جمع صميمي و مهمان نواز خانواده شهيد فاخري شد.
شناسه خبر : 16255 تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ طرح ملی #سه_شنبه_های_تکریم به همت فعالان کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا(سلام الله علیها) شهر اسفراین، پیش از ظهر امروز با تجلیل از خانواده شهید والامقام «محمد فاخری» در اسفراین برگزار شد.

 

خانواده شهید «محمد فاخری» با آغوشی باز و در محیطی صمیمی پذیرای مسئولان شدند و از اجرای این طرح قدردانی کردند.

 

«علی فاخری» برادر شهید در ادامه به ویژگی های اخلاقی آن شهید گلگون کفن اشاره کرد و گفت: سفارش همیشگی شهید  ولایتمداری بود و موضوع مطیع امر رهبر بودن را بارها و بارها عنوان می کرد.

 

وی همچنین اضافه کرد:  شهدا بهترین الگو برای پیمودن راه درست زندگی هستند و معرفی و یادآوری سبک زندگی و مرور ویژگی های اخلاقی و رفتاری آنها  سبب می شود روش های ارزشمند تربیتی در اختبیار جامعه قرار گیرد.

 

گفتنی است، شهید «محمد فاخری» متولد نهم خرداد ماه سال 1333 است که در تاریخ 9 آذرماه سال 1360 پس از مجاهدت های بسیار در ددفاع از ارزش های دینی و مرزهای پاک ایران اسلامی، در سن 26 سالگی در منطقه بستان به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

 

یادآوری می شود؛ طرح ملی سه شنبه های تکریم به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس طراحی و برنامه ریزی شده است،  که شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و  نیز الگوسازی برای جوانان و نوجوانان، در قالب تکریم چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز و ... در عرصه های فرهنگی و هنری، اجتماعی، دینی و علمی محل از اهداف برگزاری این طرح به همت کانون های مساجد است.

 

پایان/