به همت کانون روستایی اندیشه جاجرم؛ ۷هزار ماسک و ۲۰۰ بسته غذایی در روستای چهاربید توزیع شد
به همت کانون روستايي انديشه جاجرم؛ ۷هزار ماسک و ۲۰۰ بسته غذايي در روستاي چهاربيد توزيع شد

به همت کانون روستایی اندیشه جاجرم؛ ۷هزار ماسک و ۲۰۰ بسته غذایی در روستای چهاربید توزیع شد

مدير کانون فرهنگي و هنري انديشه مسجد جامع روستاي چهاربيد از توابع شهرستان جاجرم، از توزيع هفت هزار ماسک و ۲۰۰ بسته غذايي در ايام شيوع کرونا در اين روستا خبر داد.
شناسه خبر : 16442 تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۴۵

به گزارش ستاد ازتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛

«مهدی صادقی»،  مدیر کانون فرهنگی و هنری اندیشه مسجد جامع روستای چهاربید از توابع شهرستان جاجرم،  در تشریح فعالیت های کانون فرهنگی و هنری اندیشه با بیان اینکه با شروع کرونا فعالیت های کانون به سمت کمک های خیرخواهانه سوق پیدا کرد، افزود: در ابتدای کار، یک کارگاه تولید ماسک با کمک خیران و کمک های جمع آوری شده راه اندازی کردیم.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری اندیشه مسجد جامع روستای چهاربید با بیان اینکه از شروع به کار این کارگاه تا کنون هفت هزار ماسک تولید شده است، اظهارکرد: این ماسک ها بین اهالی روستا و همچنین کارمندان ادارات این حوزه توزیع شده است.

 

وی، توزیع 200 بسته غذایی به ارزش 20 میلیون تومان را از دیگر فعالیت های کانون برشمرد و اقلام این بسته ها را شامل روغن، برنج، ماکارونی و همچنین پک های بهداشتی معرفی کرد و گفت: این بسته های غذایی که با کمک خیران تأمین شده بود، بر سفره 200 خانواده نیازمند روستا چیده شد.

 

صادقی با اشاره به اینکه در حال حاضر 60 نفر عضو اصلی کانون بوده و در فعالیت های فرهنگی و هنری مشارکت جدی دارند، اظهارکرد: با مشارکت اعضای کانون تا کنون توانسته ایم با ثبت اطلاعات و فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد و فهما به امتیاز چهارهزارو 300 برسیم.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری اندیشه مسجد جامع روستای چهاربید که در سمت دهیار این روستا هم انجام وظیفه می کند، به نقش پررنگ مردم این منطقه در کمک و یاری رساندن به دیگران اشاره کرد و افزود: طی سال های گذشته سالانه 40 تا 50 میلیون تومان به همت اهالی و خیران و نیکوکاران جمع آوری می شد و در راه فعالیت های خیرخواهانه هزینه می کردیم.

 

وی کمک 160 میلیون تومانی مردم این منطقه که در قالب بسته های غذایی، پتو، فرش و سایر اقلام مورد نیاز برای مردم زلزله زده کرمانشاه تهیه شده بود را مثال زد و تصریح کرد: امسال با توجه به شرایط اقتصادی نامطلوب و سرمازدگی برخی محصولات باغی و کشاورزی، کمک های مردمی هم دستخوش تغییر شده است.

 

پایان/