تکریم شهدا، تکریم همه خوبی هاست
تکريم شهدا، تکريم همه خوبي هاست

تکریم شهدا، تکریم همه خوبی هاست

امام جمعه آشخانه در محفل سه شنبه تکريم و ديدار با خانواده شهيد «علي اکبرداوري» از شهداي جان برکف 8 سال دفاع مقدس، تکريم شهدا و بزرگداشت ياد و خاطره شهيدان را تجليل همه خوبي ها عنوان کرد.
شناسه خبر : 16551 تاریخ انتشار : ۲ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام و المسلمین«عباسعلی  احمد زاده»، در این دیدار یاد و خاطره شهدا را یادآوری همه خوبی ها عنوان کرد و گفت: شهیدان در زمان حیات در هر کسوتی که مشغول بودند، پرستار، کشاور، دانشجو، دانش آموزو... ابعاد شخصیتی وسیع و مجموعه ای از خوبی ها را همراه خود داشتند.

 

 امام جمعه آشخانه  اجرای طرح سه شنبه های تکریم را طرحی موفق و ارشمند عنوان کرد و گفت: این طرح می تواند ضمن تکریم خانواده شهدا، ابعاد شخصیت  و سبک زندگی آن بزرگواران را معرفی و ترویج داد.

 

«هاشم شیرازیان» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فهما خراسان شمالی نیز با توضیح طرح ملی سه شنبه های تکریم، گفت: این طرح  به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس طراحی و برنامه ریزی شده است،  که شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و  نیز الگوسازی برای جوانان و نوجوانان، در قالب تکریم چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز و ... در عرصه های فرهنگی و هنری، اجتماعی، دینی و علمی محل از اهداف برگزاری این طرح به همت کانون های مساجد است.

 

در این محفل که به همت کانون« قدر ولایت» شهر آشخانه برگزار شد  از همسر شهید «علی اکبر داوری»،  با اهداء لوح  قدردانی شد.

 

گفتنی است، مسئولیت تیر بار چی را در جبهه های حق علیه باطل داشت و در نهایت 29 دی ماه 1362 در قصر شیرین توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به سینه و کتف به مقام شهادت دست یافت.

پایان /