سرافرازی جانباز هشت سال دفاع مقدس در قاب سه شنبه های تکریم
سرافرازي جانباز هشت سال دفاع مقدس در قاب سه شنبه هاي تکريم

سرافرازی جانباز هشت سال دفاع مقدس در قاب سه شنبه های تکریم

طرح ملي #سه_شنبه_هاي_تکريم با قدرداني از رشادت هاي «حسين محمدي» جانباز سربلند سال هاي جنگ تحميلي در روستاي حصه گاه از توابع شهرستان مانه و سملقان برگزار شد.
شناسه خبر : 16553 تاریخ انتشار : ۲ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۳۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ طرح ملی #سه_شنبه_های_تکریم  به مناسبت ایام چهلمین سالگرد دفاع مقدس به همت کانون فرهنگی هنری شهدای حصه گاه از توابع شهرستان مانه و سملقان برگزار شد و طی آن رشادت های جانباز سربلند «حسین محمدی» قدردانی شد.

 

«هاشم شیرازیان» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فهما خراسان شمالی در این دیدار ضمن پاسداشت جانفشانی های ایثارگران و دفاع از مرز و بوم اسلامی،  و یادآوری این نکته که دفاع ادامه دارد، گفت: امروز وظیفه داریم با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و نشر سبک زندگی شهیدان از این سرمایه عظیم انسانی و اجتماعی محافظت کنیم.

 

وی با توضیح طرح ملی سه شنبه های تکریم، نیز افزود:  این طرح  به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس طراحی و برنامه ریزی شده است،  که شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و  نیز الگوسازی برای جوانان و نوجوانان، در قالب تکریم چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز و ... در عرصه های فرهنگی و هنری، اجتماعی، دینی و علمی محل از اهداف برگزاری این طرح به همت کانون های مساجد است.

 

 حجت الاسلام  رحمانی، امام جمعه پیش قلعه نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و خلق حماسه در 8 سال دفاع مقدس، و نیز اشاره به جنگ فرهنگی و اقتصادی دشمنان، مسجد را مهمترین جایگاه در مقابله با توطئه های دشمنان عنوان کرد و شهدا را فرزندان مسجد خواند.

 

وی تعامل بسیج و کانون فرهنگی هنری را در مساجد ارزشمند خواند و گفت: باید سعی شود با تعامل نهاد های مختلف برنامه های ارزشمند فرهنگی همچون سه شنبه تکریم و نمایشگاه های فرهنگی برگزار شود.

 

گفتنی است، مراسم  #سه_شنبه_های_تکریم  در این روستا با برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب به مناسبت ایام هفته دفاع مقدس همراه بود و مسئولان ضمن افتتاح نمایشگاه از پوستر های به نمایش درآمده نیز بازدید کردند.

 

پایان/