اهالی مسجد، از شاعر جانباز شیروانی تقدیر کردند
اهالي مسجد، از شاعر جانباز شيرواني تقدير کردند
همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس؛

اهالی مسجد، از شاعر جانباز شیروانی تقدیر کردند

رشادت هاي شاعر جانباز شيرواني، همزمان با ششمين روز از ايام دفاع مقدس و در قالب طرح سه شنبه هاي تکريم مورد تقدير قرار گرفت.
شناسه خبر : 16671 تاریخ انتشار : ۶ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۶:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی، «نور محمد محمدی قائم»، شاعر جانباز شیروانی، همزمان با ششمین  روز از ایام هفته دفاع مقدس و در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم تقدیر شد.

 

«نور محمد محمدی قائم»، جانباز 45 درصد که  پای راست خود را تقدیم نظام اسلامی کرده است، در این دیدار زیباترین خاطره خود را حضور مقام معظم رهبری در منطقه جنگی و دیدار ایشان به عنوان رزمنده ای سربلند یاد کرد.

 

وی شاعر کلمات ارزشمند و توصیف مردان و زنان  روزهای دفاع مقدس است، حضورش در جبهه های نبرد حق علیه باطل را لطف خداوند بزرگ برشمرد و گفت: ای کاش من هم همانند همرزمانم شهید می شدم.

«ابراهیم عباس پور»، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان نیز در این دیدار ضمن ارزشمند خواندن طرح سه شنبه های تکریم، زنده نگهداشتن یاد و خاطره حماسه آفرینی های 8 سال دفاع مقدس را هدف اصلی این دیدار نام برد و گفت: هر چه داریم از جانفشانی های رزمندگان و ایثارگران است و امروز موظفیم این فرهنگ ناب را نشر دهیم.

گفتنی است، طرح ملی سه شنبه های تکریم به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس طراحی و برنامه ریزی شده است،  که شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و  نیز الگوسازی برای جوانان و نوجوانان، در قالب تکریم چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز و ... در عرصه های فرهنگی و هنری، اجتماعی، دینی و علمی محل از اهداف برگزاری این طرح به همت کانون های مساجد است.

پایان/