رویکرد سه‌شنبه‌های تکریم الگوسازی از خانواده شهدا برای نسل جوان است
رويکرد سه‌شنبه‌هاي تکريم الگوسازي از خانواده شهدا براي نسل جوان است

رویکرد سه‌شنبه‌های تکریم الگوسازی از خانواده شهدا برای نسل جوان است

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان فاروج گفت: الگو سازي از خانواده شهدا به ويژه براي جوانان مسجدي، رويکرد طرح سه شنبه هاي تکريم است
شناسه خبر : 16873 تاریخ انتشار : ۸ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «حسن رضوانی» امروز سه شنبه (۸ مهرماه) در دیدار با خانواده شهید «رمضانعلی تاجی» که در قالب طرح سه شنبه های تکریم برگزار شد، انقلاب اسلامی که امروز شاهد آن هستیم و خاری در چشم ابرقدرت‌های جهان شده، حاصل خون پاک فرزندان این خانواده‌ها است.

 

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج افزود: جامعه امروز برای تحمل سختی‌ها و دشمنی‌های سرسختانه قدرت‌های بزرگ جهان که خود را صاحب این کره خاکی می‌دانند، نیاز به فرهنگ صبر و استقامت و پایداری خانواده‌های شهدا دارد.

 

وی با تاکید بر اینکه همه مردم مدیون امثال شهید تاجی  هستند، اظهار کرد: امیدواریم هیچگاه شرمنده شهدا و خانواده شهدا نباشیم.

 

در این دیدار با اهدا لوح و هدیه ای از مادر شهید تاجی قدردانی شد.

 

شهید «رمضانعلی تاجی» در سال 1344 متولد شد، همنشینی با دوستان خوب او را یکی از علاقمندان به برنامه های مذهبی کرده بود و وقتی جنگ اتفاق افتاد همراه دوستان راهی جبهه های جنگ شد. 

 

شهید تاجی از بسیج به جبهه های جنگ اعزام شد و در سه عملیات مهم حضور داشت، در دومین حضورش از ناحیه دو پا و شکم مجروح شد اما بعد از بهبود به جبهه های جنگ برگشت و در چهارمین حضورش در عملیات والفجر 2 در پایگاه شرهانی با چهار همکلاس دیگرش به شهادت رسید.

 

گفتنی است، طرح ملی سه شنبه های تکریم به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس طراحی و برنامه ریزی شده که شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و نیز الگوسازی برای جوانان و نوجوانان، در قالب تکریم چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز در عرصه های فرهنگی و هنری، اجتماعی، دینی و علمی از اهداف برگزاری این طرح به همت کانون های مساجد است.

 

پایان/