انتشار 25 عنوان کتاب به همت مدیر کانون معراج السعاده روستای بزنج
انتشار 25 عنوان کتاب به همت مدير کانون معراج السعاده روستاي بزنج
در آستانه روز ملی روستا؛

انتشار 25 عنوان کتاب به همت مدیر کانون معراج السعاده روستای بزنج

طي مراسمي از 25 عنوان کتاب ويژه کودک و نوجوان با حضور معاون وزير اقتصاد و تني چند از مسئولان فرهنگي استان در روستايي دوستدار کتاب بزنج از توابع شهرستان اسفراين رونمايي شد.
شناسه خبر : 16966 تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۴۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی، مراسم رونمایی از 25 عنوان کتاب تازه منتشر شده توسط مدیر کانون فرهنگی هنری «معراج السعاده» روستای دوستدار کتاب بزنج از توابع اسفراین،  با موضوع های  فرهنگ گردشگری و بوم گردی و معرفی مشاهیر روستایی و نیز در زمینه ایثار و شهادت  برگزار شد.

 

«هاجر قادری»، مدیر کانون فرهنگی هنری «معراج السعاده» روستای دوستدار کتاب بزنج از توابع اسفراین،  و مولف و نویسنده  کتب رونمایی شده مذکور در این باره گفت: هشت عنوان کتاب کودک با موضوع گردشگری و معرفی استان خراسان شمالی با زبان محلی تالیف شده است.

 

وی افزود: همچنین سه عنوان کتاب  آموزشی کاردستی و رنگ آمیزی، مشاهیرروستای بزنج و نیز دو کتاب سردار قاسم و مبارزه با دشمن کرونا نیز ویژه کودکان و نوجوانان تالیف شده است که هم اکنون رونمایی شد.

 

قادری همچنین هشت عنوان کتاب از کتب رونمایی شده را نیز ویژه بزرگسالان با هدف معرفی استان خراسان شمالی نام برد و نیز خراسان شمالی در یک نگاه و گذری بر تاریخ بزنج  و بوم گردی روستای بزنج را ویژه بزرگسالان اعلام کرد..

 

وی اضافه کرد: 25 عنوان کتاب رونمایی شده توسط انتشارات امیر سام اسفراین منتشر  و به بازار کتاب عرضه شده است.

 

شایان ذکر است، روستای زیبای بزنج از توابع شهرستان اسفراین به همت مدیر کانون فرهنگی هنری معراج السعاده مسجد امام حسین این روستا، یش از این در دو دوره متوالی از برگزاری جشنواره ملی روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران به عنوان روستای برگزیده و نیز برگزیده برگزیده های 5 دوره برگزاری این جشنواره در سال 96 و 97 شناخته و جایزه استمرار را از آن خود کرد.