مدیران کانون‌های فهما در گرمه مهارت های سبک زندگی اسلامی را آموزش دیدند
مديران کانون‌هاي فهما در گرمه مهارت هاي سبک زندگي اسلامي را آموزش ديدند

مدیران کانون‌های فهما در گرمه مهارت های سبک زندگی اسلامی را آموزش دیدند

کارگاه آموزشي سبک زندگي اسلامي با رويکرد آموزش نحوه مواجه با چالش هاي ارتباطي در خانواده ها ويژه مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان گرمه برگزار شد.
شناسه خبر : 17016 تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۷:۵۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی با رویکرد آموزش مهارت های زندگی و نحوه مواجه با چالش های ارتباطی در خانواده ها ویژه مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان گرمه برگزار شد.

 

حجت الاسلام «حسن يزداني»، استاد حوزه و دانشگاه و از اساتيد مسایل خانواده در اين دوره با تعريف و تشريح دو عنوان اعتماد بنفس و عزت نفس، ابعاد مختلف تربيت اخلاقي فردي و اجتماعي را مورد بررسي قرار داد و با روند پرسش و پاسخ کارگاهي، اهميت موضوع ازدواج و زندگي مشترک را توضيح داد.

 

وی همچنین  مشکلات ارتباطی در خانواده ها را مورد بررسی قرار داد و راهکارهایی برای مواجه با این مشکلات و نیز روش های تحکیم بنیان خانواده را تشریح کرد.

 

وی همچنین مزاج شناسی و تغذیه اسلامی را نیز مطرح کرد و تاثیرات آن بر بهبود  روابط و مقابله با امراض جسمی و روحی را مورد بررسی قرار داد.

 

گفتنی است، پیش از این نیز این کارگاه آموزشی با موضوع مطرح شده ویژه مربیان و مبلغین فعال در کانون های گرمه  و نیز جاجرم برگزار شد که با استقبال شرکت کنندگان رو به رو شد.

 

شایان ذکر است، کارگاه آموزشی مذکور با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.