تصویر والدین شهید سروان علی دوست زاده در قاب سه شنبه های تکریم نشست
تصوير والدين شهيد سروان علي دوست زاده در قاب سه شنبه هاي تکريم نشست
همزمان با هفت نیروی انتظامی؛

تصویر والدین شهید سروان علی دوست زاده در قاب سه شنبه های تکریم نشست

طرح ملي سه شنبه هاي تکريم در خراسان شمالي پيش از ظهر امروز با تجليل از خانواده شهيد دوست زاده، از شهداي نيروي انتظامي با حضور نماينده ولي فقيه و نيز مديرکل امور استان هاي ستاد فهماي کشور در بجنورد برگزار شد.
شناسه خبر : 17282 تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۴۱

 

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛

پیش از ظهر امروز و همزمان با هفته نیروی انتظامی خانواده شهید سروان علی دوست زاده با حضور «حسین براتی » مدیرکل امور استان های ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و نیز آیت الله «یعقوبی»، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، سردار مظاهری، فرماند نیروی انتظامی خراسان شمالی و نیز حسین فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم  تقدیر شدند.

 

در این مراسم از والدین شهید  با اهداء لوح سپاس توسط نماینده ولی فقیه  تقدیر شد.

شهید سروان علی دوست زاده متولد  مرداد ماه سال 1360 بود که دوازدهم تیرماه  1397 در حین  عملیات  سازمانی مرزبانی در مرز سیستان و بلوچستان و مبارزه با اشرار با اصابت گلوله مستقیم به درجه رفیع شهادت  نائل آمد.

گفتنی است، طرح ملی سه شنبه های تکریم را به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس طراحی و برنامه ریزی شده که شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و نیز الگوسازی برای جوانان و نوجوانان، در قالب تکریم چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز در عرصه های فرهنگی و هنری، اجتماعی، دینی و علمی از اهداف برگزاری این طرح به همت کانون های مساجد نام برد.

 

پایان/