فعالیت های حوزه روستا و عشایر ستاد فهمای خراسان شمالی مورد تقدیر قرار گرفت
فعاليت هاي حوزه روستا و عشاير ستاد فهماي خراسان شمالي مورد تقدير قرار گرفت
با اهداء لوح سپاس از سوی دکتر ارزانی؛

فعالیت های حوزه روستا و عشایر ستاد فهمای خراسان شمالی مورد تقدیر قرار گرفت

رييس ستاد فهما، مشاور وزير و دبيرشوراي فرهنگ و هنر روستا و عشاير وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، از تلاش هاي ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان شمالي در حوزه روستا و عشاير اين استان در مدت دوسال گذشته تقدير کرد.
شناسه خبر : 17303 تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۶:۳۲

 

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛

حجت الاسلام «حبیب رضا ارزانی»، مشاور وزیر، رییس ستاد فهمای کشور و دبیر شورای فرهنگ و هنر روستا و عشایر  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تلاش های کانونهای مساجد خراسان شمالی  در حوزه فرهنگ و هنر روستا قدردانی کرد.

 

دکتر ارزانی با اهداء لوح تقدیر به «هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی از اقدامات همچون برگزاری جشنواره فیلم کوتاه روستا و عشایر، فعالیت های کتابخوانی و انتخاب پیاپی شش روستای این استان به همت مدیران و فعالان کانون های مساجد این روستاها، در جشنواره ملی روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران و ترویج کتابخوانی و... سپاس گزاری کرد.

 

 گفتنی است «حسین براتی»، مدیرکل امور استان های ستاد فهمای کشور  به عنوان نماینده دکتر ارزانی، لوح تقدیر را به  «هاشم شیرازیان» در بجنورد اهداء کرد، که متن آن به قرار ذیل است:

«روستا و روستائیان از دیر باز تا کنون خاستگاه شکل گیری جوامع انسانی، مدنیت و تولید نیازهای  اساسی، نقش بی بدیل در روند زندگی بشر  در تمامی ابعاد  اقتصادی  و اجتماعی  و به ویژه  در حوزه  فرهنگ و هنر  داشته  و دارد. از این رو، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  در کلیه  ماموریت  های محوله و سطوح  سازمانی، سعی داشته  اقدامات  اثرگذاری را در جهت  تعالی و قوام  فرهنگ و روستا و عشایر  بردارد و این امر محقق نمی شود جر با  همکاری یکایک  دست اندرکاران  حوزه های  مختلف  وزارت  فرهنگ و ارشاد اسلامی.

در این  مسیر  بر خود فرض می دانیم از تلاش های بی شایبه  و ارزشمند  جنابعالی  و همکاران  محترم  در ارائه  خدمات  به جامعه روستایی و عشایری در سال های 97 و 98  تقدیر  و تشکر به عمل  آوریم. از خداوند  متعال  برای شما توفیق و سربلندی روز افزون  خواستارم.»

«حبیب رضا ارزانی»، مشاور وزیر و دبیرشورای فرهنگ و هنر  روستا و عشایر

 

پایان/