تقدیر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی از فعالیت‌های فهما
تقدير نماينده ولي فقيه در خراسان شمالي از فعاليت‌هاي فهما

تقدیر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی از فعالیت‌های فهما

نماينده ولي فقيه در خراسان شمالي در نشستي صميمانه با مديرکل امور استانهاي ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور از اجراي رويداد ملي فهما قدرداني کرد.
شناسه خبر : 17304 تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۶:۳۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ آیت الله «ابوالقاسم یعقوبی»، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی ضمن قدردانی از برگزارکنندگان رویداد ملی فهما، فعالیت کانون های مساجد را ارزشمند و نقش فعالان آن ها را  در رونق مساجد اثرگذار دانست.

 

وی اضافه کرد: امیدواریم با اجرای برنامه های اثرگذار و هدفمند، شاهد ترویج ارزش های دینی و اخلاقی در جامعه به همت اهالی مسجد باشیم.

 

حسین براتی، مدیرکل امور استان های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از نگاه پدرانه و حامی نماینده ولی فقیه نسبت  به فعالیت های کانون ها و رویداد فهما، قدردانی کرد و گفت: با توجه به تنوع قومیت ها و بحث آداب و رسوم متفاوت در استان خراسان شمالی کانون ها با حمایت بیشتر می توانند فعالیت های فرهنگی اثرگذار تری داشته باشند.

 

وی به جلسه پربار اهداء حکام اعضای شورای هماهنگی کانون های مساجد استان خراسان شمالی در آبان سال گذشته نیز  اشاره کرد و خواستار برگزاری جلسات استانی این شورا در جهت ارتقاء هرچه بیشتر فعالیتها و برنامه های کانون های مساجد این استان شد.

 

«هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی نیز از فعالیت  389 کانون فرهنگی هنری در این استان گفت: خوشبختانه پس از ارزیابی های نهایی در نخستین رویداد ملی فهما، استان خراسان شمالی در میان 8 استان شاخص های برترآن قرار گرفت و این مرهون تلاش فعالان کانون های استان است.

وی با اشاره به آغاز دومین رویداد فهما در قالب طرح «ایران قوی» نیز گفت: کانون ها فعالیت های خود را در 12 رواق فرهنگی و هنری که در سامانه بچه های مسجد بارگذاری شده، می توانند ثبت کنند.

پایان/