هم‌افزایی فرهنگی در شهرستان گرمه/از انتشار فراخوان تا راه‌اندازی دبیرخانه جشنواره مدهامتان
هم‌افزايي فرهنگي در شهرستان گرمه/از انتشار فراخوان تا راه‌اندازي دبيرخانه جشنواره مدهامتان

هم‌افزایی فرهنگی در شهرستان گرمه/از انتشار فراخوان تا راه‌اندازی دبیرخانه جشنواره مدهامتان

نشست هم انديشي با هدف هم افزايي فرهنگي، و همزمان با هفته وحدت به همت کانون امام رضا (عليه السلام ) گرمه و با حضور روساي فرهنگ و ارشاد اسلامي و تبليغات اسلامي اين شهرستان برگزار شد.
شناسه خبر : 18651 تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۳۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛  همزمان با هفته وحدت نشست هم اندیشی با هدف هم افزایی فرهنگی، به همت کانون امام رضا (علیه السلام ) شهر گرمه و نیز با حضور نمایندگانی از ستاد فهمای استان و نیز  روسای فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی  این شهرستان برگزار شد.

 

حجت الاسلام «حجت الله  شیرمحمدیان»، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمه در این نشست هم اندیشی به اهمیت هفته وحدت اشاره کرد و انس با قرآن کریم و توجه به نماز اول را متذکر شد.

 

وی به شرایط کنونی و محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و با عنوان اینکه برنامه ها به صورت مجازی در نظر گرفته شده، در این باره به مسابقات قرآنی مدهامتان اشاره کرد و از نمایندگان ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان خواست تا با هدف جلوگیری از موازی کاری در طرحی همسو و یکپارچه این جشنواره برگزار شود که مورد تایید و تصویب قرار گرفت.

 

در این جلسه همچنین «مسعود بهشتی»، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمه در ادامه موارد مطرح شده، صدور و  انتشار فراخوانی هم راستای فراخوان جشنواره مدهامتان  با عنوان هفته وحدت و هفته کتاب و انتخاب عنوان مناسب  با مضمون شعر ْ‌دکلمه ْ‌نقاشی کودک ْ‌مقاله و ... در فضای مجازی پیشنهاد داد.

وی همچنین افزود: بدینوسیله  علاقمندان می توانند آثار خود را تا پایان هفته کتاب به آدرس مجازی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمه ارسال و پس از داوری نفرات برگزیده و منتخب اعلام و هدایای خود را دریافت کنند.

 

گفتنی است، راه اندازی دبیرخانه استانی جشنواره قرآنی مدهامتان همزمان با میلاد رسول مهربانی حضرت محمد مصطفی(صلی الله علیه وآله وسلم) و سلاله پاکش پیشوای مذهب شیعه، حضرت امام جعفرصادق (علیه السلام)، برگزاری جشنواره فرهنگی در بازه زمانی هفته وحدت تا هفته کتاب با محوریت کانون های مساجد شهرستان گرمه  از جمله مصوبات این جلسه می توان نام برد.

پایان/