طرح ملی ایران قوی در شهرستان گرمه تبیین شد
طرح ملي ايران قوي در شهرستان گرمه تبيين شد

طرح ملی ایران قوی در شهرستان گرمه تبیین شد

نشست هم انديشي تبيين نحوه اجراي طرح ملي «ايران قوي» ويژه مديران کانون هاي شهرستان گرمه تبيين شد.
شناسه خبر : 18652 تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۴۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ طرح ملی ایران قوی با برگزاری نشست توجیهی با حضور مدیران و رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان گرمه و به همت کانون امام رضا (علیه السلام) و کانون جوانان امیرالمومنین (علیه السلام) در مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف ) گرمه به طور رسمی آغاز شد.

 

در این نشست «اصغر لنگری»، نماینده ستاد فهمای خراسان شمالی و رابط شهرستان گرمه نکات مربوط به ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد را با توجه به آیین نامه طرح ایران قوی و نیز نحوه دریافت مجوز  توضیح داد.

وی کسب حداقل امتیاز 2 هزار تکمیل کادر کانون و تکمیل مشخصات مدیر کانون را از اهم  موارد و شرایط ثبت مجوز الکترونیک کانون اعلام کرد.

وی افزود: در ثبت و ارسال درخواست پیش از این درخواست به صورت مکتوب و پر کردن فرم های کاربرگ تهیه شده بود که هم اکنون تمام آن مراحل به صورت مجازی و از طریق سامانه بچه های مسجد انجام می گیرد.

گفتنی است، این جلسه پس از افتتاح رسمی شبکه رابطان با حضور مجازی رییس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد، که ضمن مرور مطالب مطرح شده در این نشست مجازی، تبیین طرح های تربیتی و به روزرسانی کتابخانه کانون ها، تداوم جلسه مشورتی به صورت ماهانه  از اهم موارد و خواسته های عنوان شده در این نشست می توان ذکر کرد.

این جلسه با بازدید از فعالیتهای کانون جوانان امیرالمومنین (علیه السلام) پایان یافت.

پایان/