اگر به شهادت رسیدم آنقدر خوشحالی کنید که بگویند محمد تقی داماد شده است
اگر به شهادت رسيدم آنقدر خوشحالي کنيد که بگويند محمد تقي داماد شده است
روایتی از وصیت‌نامه شهید دانش‌آموز «محمدتقی شفیعی»

اگر به شهادت رسیدم آنقدر خوشحالی کنید که بگویند محمد تقی داماد شده است

خانواده دانش آموز شهيد «محمد تقي شفيعي» همزمان با ميلاد سراسر نور و رحمت رسول مهرباني ها و سلاله پاکش و فرا رسيدن ۱۳آبان، با حضور نماينده ولي فقيه و فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالي، تکريم شدند.
شناسه خبر : 18670 تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي فهما از خراسان شمالي؛ طرح ملي سه شنبه هاي تکريم ميهمان خانواده شهيد «محمد تقي شفيعي» از شهداي والا مقام دانش آموز شهرستان راز و جرگلان شد.

 

آيت الله «ابوالقاسم يعقوبي»، نماينده ولي فقيه در خراسان شمالي در اين ديدار معنوي که خانواده شهيد ميزبان بودند، با تبريک ميلاد خاتم الرسل حضرت محمد مصطفي(صلي الله عليه وآله و سلم) و حضرت امام جعفر صادق (عليه السلام)، شهدا را سرمايه اي ارزشمند خواند.

 

وي باگراميداشت ۱۳آبان، روز دانش آموز و با بيان اينکه تعداد زيادي از شهداي انقلاب اسلامي و دوران دفاع مقدس دانش آموز بودند، گفت: اخلاص شهدا مهم‌ترين ويژگي آنها بود و آنچه که داشتند از دفاع از ارزش‌ها و در راه حفظ دين اهداکردند.

 

وي در خاتمه از ستاد کانونهاي مساجد کشور براي طراحي و اجراي طرح سه شنبه هاي تکريم و همدلي و ديدار با خانواده شهدا تقدير کرد.

 

سردار چمن، فرمانده سپاه جواد الائمه خراسان شمالي نيز در اين ديدار ضمن تقدير از خانواده شهيد، به ارزش‌هاي اخلاقي و سيره شهدا اشاره کرد و برگزار کنندگان طرح تکريم خانواده شهدا را ستود. گفتني است، شهيد والا مقام محمد تقي شفيعي از شهداي دانش آموز متولد شهر راز که در فروردين ماه سال ۱۳۶۵ به دليل اصابت ترکش در عمليات والفجر ۹ به درجه رفيع شهادت نائل شد.

 

در بخشي از وصيت نامه آن شهيد بزرگوار آمده است که ما راه حسين را ادامه مي دهيم اگر به شهادت رسيدم آنقدر خوشحالي کنيد که بگويند محمد تقي داماد شده است.

 

يادآوري مي شود؛  طرح «سه شنبه هاي تکريم»  به مناسبت چهلمين سالگرد دفاع مقدس و با هدف شناسايي و تکريم خانواده معظم شهداو ايثارگران و  نيز الگو سازي براي جوانان و نوجوانان، در قالب تکريم چهره هاي ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز و ... در عرصه هاي فرهنگي و هنري، اجتماعي، ديني و علمي محله و نيز تقويت سرمايه هاي اجتماعي، الگوسازي براي نمازگزاران با رويکرد تربيتي و اصلاح سبک زندگي، شبکه‌سازي و جريان‌سازي در عرصه‌هاي فرهنگي و ارتقاء فرهنگ عمومي محله، رونق‌بخشي به نماز جماعت تدوين و اجرايي شده است.

پايان/