طرح استانی «ختم قرآن در شش دقیقه» در منطقه اهل تسنن رازو جرگلان آغاز شد
طرح استاني «ختم قرآن در شش دقيقه» در منطقه اهل تسنن رازو جرگلان آغاز شد
به مناسبت میلاد رسول مهربانی،

طرح استانی «ختم قرآن در شش دقیقه» در منطقه اهل تسنن رازو جرگلان آغاز شد

طرح استاني «ختم قرآن در شش دقيقه» در منطقه اهل تسنن شهرستان راز و جرگلان با حضور نماينده ولي فقيه و نيز فرمانده سپاه جواد الائمه (عليه السلام) خراسان شمالي آغاز شد.
شناسه خبر : 18845 تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۲۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ طرح ختم قرآن در شش دقیقه با مراسم افتتاحیه ای نمادین در حضور آیت الله ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه و نیز فرمانده سپاه جواد الائمه (علیه السلام)  خراسان شمالی در منطقه یکه صعود شهرستان راز و جرگلان به مناسبت هفته وحدت آغاز شد.

 

آیت الله ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه خراسان شمالی در این افتتاحیه  با تبریک هفته وحدت و میلاد رسول مکرم اسلام، حضرت  محمد مصطفی (علیه السلام) و سلاله پاکش حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام)، انس با قرآن را  مورد توجه قرار داد و عمل به آموزه های قرآنی را سبب رشد و توسعه جامعه  دانست.

 

«هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی نیز اجرای طرح استانی ختم قرآن در شش دقیقه را ویژه مصلاهای استان اعلام کرد و افزود: بر این اساس نمازگزاران پیش از آغاز خطبه های نماز جمعه و به طور دسته جمعی قرآن را که در صفحات مجزا تهیه شده، قرائت می کنند.

 

وی همچنین در ادامه گفت: این طرح هم اکنون در تمام شهرستان های استان در حال اجراست.

در این جلسه صفحات  تنظیم شده طرح به  «آخوند رحیم صمدی»، امام جمعه یکه صعود تحویل شد.

 

پایان/